Tror jeg blir sprøø her jeg sitter!

Skogs Alven

Glad i forumet
Sitter her og tvier i meg enda en skål med "rensekur-suppe".
Etter flere forsøk på å rense kroppen for avfallstoffer (som ikke gikk så bra [:'(] )
bestemte jeg meg får å prøve igjen på en litt mere naturlig måte.
Så for tre dager siden satte jeg i gang med friskt mot på den sykehus suppe diett saken.

Nå er jeg "bare" på dag tre som sagt, men jeg troooor jeg blir sprøø! [&:]
Har bare spist grønt og suppe (som smaker sure sokker med en bismak av selleri) drukket vann, juice uten sukker og te.
Jeg skulle gitt lillefingeren for en skive brød og en god middag med poteter akkuratt nå! Skikkelig korbohydrat-abstinener her, hehe! [;)]

Nå har jeg bare 4 dager igjen, og jeg vil virkelig klare å kjøre løpet ut, men det er jaggu meg ikke lett når sambo er på jobb, og jeg sitter her helt alene med mat "cravings" så det holder!

Noen som har noen erfaringer med denne kuren, og kan komme med noen trøstende ord?
Det er like før jeg river av meg lammeullstøffelen min og spiser den rå med sennep her!
 
ikke meningen å få deg til å miste motet nå, men jeg prøvde den suppekuren for en stund siden, og holdt ikke ut en dag en gang! så jeg syns du er flink![:)] stå på, og ikke mist motet!![:)]
¤sender deg MAASSSE motivasjon¤
 
PS! prøv å la vær å spise tøffelen din da! 
 
Jeg holdt ut på den i 4 dager, da klarte jeg ikke mer! Droppa tilslutt å
spise i det hele tatt. Stå på[;)]  (hvis du klarer)
 
OIoi! Så det er ikke bare meg som er født uten motivasjon genet!!

Nå sitter jeg her med skummet melk, bananer, spy-suppe og ser på matprogram!
Hahaha! [:D]
Jeg må jo ville meg selv vondt!

Nei jeg skal klare dette altså, (selv om det går utover min psykiske helse!!!!)
Nå er jeg på dag 4, bare 3 igjen! I morgen er det BIFF!!! wohoo! Det er i allefall en oppløfter.

Men det er enda godt jeg har dere å klage til! hihi!
Stakkars sambo synes så synd på meg at han ikke vil spise maten sin i samme rom som meg! Han er jo så søt.
Må si det frister litt når han sitter der med nystekt brød, egg og bacon!!!!
Han har så dårlig smanittighet, så jeg vil liksom ikke klage min nød til han. (som jeg ellers er så flink til)


Tøfflene lever fremdeles, men det spørs om det varer så veldig mye lenger! [X(][:-]
 
Nei den er ikke så ille god.. [:'(]
Men det er levelig!
Bare ikke ta så mye selleri oppi. Det gir en bitter ettersmak som ikke jeg klarer i allefall.

Men klarer jeg så klarer du [;)][:D]

Skal backe deg opp hvis du skal prøve deg på kuren!!
 
Huff da...

Men tenk bare på at denne kuren virkelig fungerer. Kjenner flere som har prøvd den. Og alle sier de har gått ned mange kilo på den. Har ikke prøvd den elv, Men søsteren min var veldig fornøyd med den. Men så skal det sies at hun hadde mareritt om den de siste nettene. (suppa fulgte etter henne overalt[:)])
Spørs kanskje jeg blir nøtt til og prøve den etter at prinsen min er kommet ut[&:]

Stå på... Du greier det[:)]
 
ORIGINAL: Sanneeee

Ok, skal huske å ha lite selleri i! [:D]
Ej trenge heilt sikkert å bli backa opp! [:D][:D]
He du gått ned mykje ta kuren eller? (trenge ikkje svare på d viss ikkje du vil![:)])



Hehe, og de boksene med hakkede tomater er best synes jeg! [;)]

Jeg vet faktisk ikke om jeg har gått ned noen kilo. Håper det, men jeg veier meg ikke når jeg føler det er et par kg mye. [;)]
Da tar lett slank hysteriet over, og jeg har lagt alt som heter slanking bak meg, og prøver å leve så sunt jeg kan.
Nå har jeg vært hardbarka slanker før.
Gikk ned 35 kg på kort tid for ca 3 år siden, og det ødela desverre forbrenninga mi noe helt enormt, så effekten av denne kuren på meg er nok noe helt annet en hos de fleste. [&:]
Håper selfølgelig at jeg har mistet rundt 3 kg, og at kroppen blir renset [:D]
 
ORIGINAL: *Malin*

Huff da...

Men tenk bare på at denne kuren virkelig fungerer. Kjenner flere som har prøvd den. Og alle sier de har gått ned mange kilo på den. Har ikke prøvd den elv, Men søsteren min var veldig fornøyd med den. Men så skal det sies at hun hadde mareritt om den de siste nettene. (suppa fulgte etter henne overalt[:)])
Spørs kanskje jeg blir nøtt til og prøve den etter at prinsen min er kommet ut[&:]

Stå på... Du greier det[:)]


Tusen takk! [:)]
Ja det er godt å høre noen solskinns historier!!
Det er utrolig hvor tøft dette egentlig er! hehe.
Man får jo i seg næring, så det er i boks, men det er alt det en ikke kan spise som gjør det vanskelig.

Når jeg er ferdig med kuren skal sambo og jeg feire med å lage en god middag med desert og hele pakke!
Gleder meg!! [:D][:)]
 
Takk! [:D]
Jeg husker ikke helt hva den heter, men den ble "laget" av et sykehus minnes jeg.
Den skal rense kroppen for avfallstoffer i tillegg til at en skal miste rundt 6 kg.

Her er i allefall oppskriften [:)]


1-2 bokser tomat
2,5 l vann
2 grønne paprika
3 store løk
1 stor hodekål
1 neve selleri
2 buljongterninger
2 ts. salt (evt tabasco og cheyennepepper)
1 ts pepper
Oregano
Timian

La suppen småkoke i ca 1 time til grønnskaene er møre. Avkjøl og ha suppen i en beholder. Suppen holder seg i kjøleskapet i en uke. Den kan også fryses. Denne suppen kan spises når som helst, og så mye du bare vil. Jo mer suppe du spiser, -desto større vekttap. Er du ute hele dagen, kan du ta med deg suppe på termos.

Dag 1
All frukt untatt bananer. Spis bare frukt og suppe.

Dag 2
Alle grønnsaker. Spis deg mett på all slags friske, rå eller boksgrønnsaker. Prøv å spise mest bladgrønnsaker, og hold deg unna bønner, erter og mais. Alt sammen spises sammen med suppen. Til middag unner du deg en bakt potet med smør.

Dag 3
Spis all den suppe frukt og grønnsaker du ønsker.

Dag 4
Bananer og skummet melk. Spis så mye som 3 bananer, drikk så mye skummet melk du kan klare, sammen med suppen. Bananer er rike på kalorier og karbohydrater, det samme gjelder melk. Men akkurat i dag trenger kroppen din kalium, karbohydrater, proteiner og kalsium for å minske din trang til sukkertøy.

Dag 5
Biff og tomater. Du kan spise ca 300 gram biff og en boks tomater, evt 6 ferske. Prøv å drikke minst 6-8 glass vann i dag for å skylle vekk urinsyren i kroppen din. Spis suppen minst en gang i dag.

Dag 6
Biff og grønnsaker. Spis etter hjertet. Du kan tom spise 2-3 biffer med bladgrønmnsaker. Vær sikker på å få spist suppen minst en gang i dag.

Dag 7
Brun ris. Usukret frukt juice og grønnsaker. Igjen spis deg mett. Suppen bør spises minst en gang i dag også.

* * *


Etter 7 dager skal du ha mistet 5-8 kg. Hvis du har mistet mer, avstå fra dietten i 2 dager før du begynner igjen. Denne 7-dagersdietten kan brukes så ofte du vil. Hvis den blir fulgt korrekt vil den rense kroppen din for slaggstoffer og gi deg en mer behagelig følelse. Dietter er raskt fettforbrennende, og hemmeligheten er at du vil forbrenne mer kalorier enn du tar inn.

Definitivt NEI-mat: brød, alkohol og kullsyreholdig drikke. Hold deg til vann, the uten sukker, svart kaffe, fruktjuice uten sukker og skummet melk. Har du bestemt deg for å drikke alkohol, hold deg unna dietten i minst 24 timer først.

Du kan spise kokt eller bakt kylling uten skinn i stedet for kjøtt. Du kan også bytte ut kjøtt med kokt fisk, men da kun en av dagene. Dette fordi du trenger det høye proteininnholdet i biffen en av dagene.

Bruk urtesalt som erstatning for vanlig salt.
 
Hjelpes.. Nå er jeg på dag 6 og hold dere fast! Jeg har vært i bursdag!!
Og det uten å spise så mye som en kakesmule!
*så stolt* [:)]
Det var jaggu meg ikke lett...
Farmor fylte 81 år og jeg var omringet av familie, kaker og delige smørbrød *sukk*
Fikk en del dustete komentarer og.
Den værste var egentlig farmor (som har mild altzheimer) Jeg tror ho spurte ca 20 ganger om ikke "Hvorfor ikke Marita skal ha kake????" [&:]
*rive seg i håret*

Men nå er jeg (endelig) hjemme og koser meg med suppe *host* [;)]

I morgen er det altså siste dagen! Jeg klarer nesten ike vente til jeg er ferdiiiig!
 
Så flink du er[:)] 

Synes du det har fungert ? 
Ser/Kjenner du resultater?
 
Hihi, taaakk! [:)]

Går på siste dagen her nå! Wohoo!

Ja jeg ser helt klart litt forskjell.
Trodde ikke det skulle syntes noe i det hele tatt siden jeg har totalt ødalagt forbrenningen min [&:]

Det først sambo sa da han kom hjem i dag og fant meg sosende rundt i nattkjolen var " OI, har du blitt slankere?"
Litt kuli [;)]
Synes ikke mye men litt!

Det beste er at jeg føler meg mye "renere" innvendig!
Mye lettere til sinns og! [:D]
 
Back
Topp