Tror det er en SA på gang...

Symaskin

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
4+5 og rosa blod på papiret. Likner på beggynende mens, så tror det er en SA på gang... Har testet nesten her gang og syntes testene burde ha vært sterkere så lenge etter IKM. Men de var fortsatt ca. 1/3 del i styrke fra kontrollstreken. Har tatt en test etter jobben i dag. Skal vise bildet senere. Huff, hvem skulle tro at vi skulle oppleve flere SA og mange prøveperioder?

Prøvehistorien vår:
gravid etter 6 pp -- endte i SA
gravid etter nye 11 pp -- friskt barn født
gravid etter 6 pp -- SA?

Det tar jo evigheter å lage barn!
 
Last edited:
Varm klem til deg <3 Håper det er uskyldig!
 
3486ohc.jpg

Testen tatt i dag etter jobb.
4+4 eller 18 dpo
 
Jeg vil anbefale deg å bestille time hos fastlegen og måle hcg stigning for å avkrefte/bekrefte [emoji173]️ Håper at det er en uskyldig blødning.
 
Enig med hun over! Bestill time hos fastlegen og få målt hcg. Det er så vondt å gå og bekymre seg og tro at det har gått galt. Da er det mye bedre å få vite sikkert hvordan det går. Masse lykke til! Krysser fingrene for deg!
 
Krysse for at det er ein like uskyldig blødning som eg hadde :Heartred
 
Krysser fingrene for at det er bare litt som kommer. Enig med de andre, gå til fastlegen få blodprøve. En god klem til deg :)
 
Krysser det som krysses kan for deg, og håper det bare er uskyldig! :Heartred
Stor klem :)
 
Krysser alt jeg har for at det bare er uskyldig og at alt går bra :Heartred
 
3486ohc.jpg

Hva tenker dere om styrke på denne testen 18 dpo i dag med ettermiddagsurin? Er ikke den for svak?
Skal tilfeldigvis til fastlegen i morgen av andre grunner (bestilte før jeg ble gravid), så skal se om å få målt hcg.
 
Jeg også blødde også denne uka og hadde tilfeldig legetime. Fikk tatt blodprøve og skal tilbake i neste uke for å ta ny! Få sjekka du også med blodprøve, krysser fingrene for deg! Håper det beste. Har du prøvd med digital feks?
 
Jeg også blødde også denne uka og hadde tilfeldig legetime. Fikk tatt blodprøve og skal tilbake i neste uke for å ta ny! Få sjekka du også med blodprøve, krysser fingrene for deg! Håper det beste. Har du prøvd med digital feks?
Har ikke prøvd digital da de er ganske dyre. Helt unødvendig da tiden vil uansett vise hva det er. Er nå 99% innstilt at "mensen" kommer i morgen, selv om det fortsatt ikke kom noe på trusa, bare på papiret når jeg tørker meg (begynte kl. 13 i dag).
 
Ja det er sant, de er dyre. Håper det ikke kommer noe mere blod til deg nå. Legen sa det var vanlig med blødninger, men man blir jo like usikker alikevel hva som blir sagt. Ubehagelig følelse!
 
Sender en god klem, og krysser fingrene for at alt kommer til å gå bra [emoji173]️
 
Har ikke prøvd digital da de er ganske dyre. Helt unødvendig da tiden vil uansett vise hva det er. Er nå 99% innstilt at "mensen" kommer i morgen, selv om det fortsatt ikke kom noe på trusa, bare på papiret når jeg tørker meg (begynte kl. 13 i dag).

Hvordan går det med deg? <3
 
Hvordan går det? Fikk du tatt en prøve hos legen?
 
Back
Topp