Tror dere på stjernetegn?

M

My heart

Guest
Tror dere på stjernetegnet deres? Føler dere det stemmer med hvordan dere er som person?

Jeg føler en god del stemmer med meg
 
Altså jeg leser ikke sol.no dags horoskop da vi alle er født ulikt og har måne/sol/planeter i forskjellig aksedanse.

Men ja vi mennesker blir ofte styrt av naturlig fenomener som man ser som usannsynlige.. eks månen som styrer tidevannet på jorden...hvorfor ikke ha en innvirkning på mennesker som har ganske mye vann i seg?
 
Leser ikke horoskop, men stjernetegnet mitt passer definitivt best til meg. Jeg tror på at det kan være litt sannhet i det faktisk :)
 
Synes det kan være underholdende lesing, og mye på personlighetstrekk synes å stemme... men tror at om jeg heller hadde lest «steinbukken», «løven» eller et av de andre jeg ikke er med andre øyne, så hadde jeg sikkert kjent meg igjen der også.

En bekjent som er langt over middels interessert i astrologi har flere ganger sagt - når jeg har fortalt noe om meg eller hun har hørt noe om meg - «Åååja, men du er jo tvilling du! Det der er tyyypisk tvillinger!» Da godter jeg meg litt når jeg kan svare at jeg faktisk er født på vinteren :joyful:
 
Tenker egentlig aldri over det, men de gangene jeg har lest om det så stemmer vel noe.
Men tror ikke så mye på det, nei :p
 
Altså, stjernetegnene er ikke noe å tro på, men jeg tror ikke på astrologi i den forstand at det kan si noe om personlighetstrekk eller fortid og fremtid, nei.
 
Jeg tror at stjernetegn finnes på himmelen. Det et fakta.

Jeg tror ikke på at de sier noe særlig om meg nei. Astrologi er gøy, men jeg setter ikke mer lit til at horoskopet i ukebladet gjelder meg enn jeg tror at novellene er et budskap til meg personlig ;-)

Løven passer reelt sett ikke aå godt hverken på meg eller min sønn. Vi har ikke den strålende personligheten og selvsikkerhet nei
 
Nei, men det hender at de treffer på noe. Nå har jeg ikke lest horiskop på flere år, men det hender det er noe jeg kan kjenne meg igjen i. Litt som cold reading?
 
Nope. Tror ikke på det i det hele tatt.
Hadde vært gøy om det stemte, men jeg klarer ikke få meg selv til å tro på det.
 
Nei, jeg tror ikke på det. Men beskrivelsen av mitt stjernetegn passer veldig godt på meg.
 
Tror ikke på det, men liker å lese om stjernetegnet mitt når det kommer til personlighet og atferd :)
Da stemmer det ofte føler jeg.
 
Jeg tror jeg har fått feil stjernetegn, det høres ikke ut som meg :p
 
Back
Topp