Trodde ikke jeg skulle bli skuffet...

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Vi satte i gang prøvingen en mnd før tiden... fordi mannen kjørte på dagen før EL :p egentlig ønsket jeg ikke bli gravid Nå, siden jeg blir så dårlig... noe som ville ødelagt julen. Men nå når testene er blendahvit og jeg føler på kroppen at TR kommer i morgen... da er jeg faktisk skuffet. Datt rett i do.. en svært overraskende reaksjon.
Får trøste meg med at vi går en spennende og aktiv advent i vente :p
 
Vet ikke helt hva jeg skal svare på den her :p
Men lykke til med prøvinga!
 
Hvis det er noen trøst, så har vi det slik de fleste av oss her inne.
 
Skjønner hva du mener :) Her prøver jeg å tenke at hvis jeg ikke blir gravid denne pp, kam jeg kose meg i desember med fenalår og spekemat og slippe å risikere å bli dårlig :) Men blir så klart veldig glad hvis testen blir positiv også :)
 
Har en anelse om hvordan du har det! [emoji173]️ ppalt for mange her, blir helt knekt hver gang. Håper det skjer for dere så fort som mulig!
 
Vi satte i gang prøvingen en mnd før tiden... fordi mannen kjørte på dagen før EL :p egentlig ønsket jeg ikke bli gravid Nå, siden jeg blir så dårlig... noe som ville ødelagt julen. Men nå når testene er blendahvit og jeg føler på kroppen at TR kommer i morgen... da er jeg faktisk skuffet. Datt rett i do.. en svært overraskende reaksjon.
Får trøste meg med at vi går en spennende og aktiv advent i vente :p

Tyder på at du virkelig ønsker deg en bitteliten da... Skulle gjerne ha byttet med deg akkurat nå. Jeg hadde ikke trengt to streker før til jul. Blir også dårlig, og vi skal ha stort selskap her med mange tilreisende overnattingsgjester. Og jeg har et seriøst forklaringsproblem til de som følger meg på endo på sykehuset [emoji51]. Ønsker deg masse lykke til og to streker til jul!!
 
Tyder på at du virkelig ønsker deg en bitteliten da... Skulle gjerne ha byttet med deg akkurat nå. Jeg hadde ikke trengt to streker før til jul. Blir også dårlig, og vi skal ha stort selskap her med mange tilreisende overnattingsgjester. Og jeg har et seriøst forklaringsproblem til de som følger meg på endo på sykehuset [emoji51]. Ønsker deg masse lykke til og to streker til jul!!
Håper på en gledelig jule overraskelse :)
 
Vet ikke helt hva jeg skal svare på den her :p
Men lykke til med prøvinga!
Greien er vell den at jeg ikke trodde jeg kom til å bli skuffet, siden vmheg virkelig ikke ønsket å bli gravid denne mnd ;) overrasker meg selv med å bli skuffet.
 
Greien er vell den at jeg ikke trodde jeg kom til å bli skuffet, siden vmheg virkelig ikke ønsket å bli gravid denne mnd ;) overrasker meg selv med å bli skuffet.

Jeg skjønner. :) det viser jo at du er klar da :)
 
Back
Topp