Trives du i eget selskap?

Ja, veldig godt. Spes når jeg har en jobb der jeg omgås folk hele dagen, og hjemme.
De få timene jeg har for meg selv er hellig.
 
Trives godt i eget selskap :) Men trives også godt i venninners selskap og liker å invitere de hit :)
 
Jeg hatet å være alene før, måtte alltid snakke med noen eller ha kontakt med noen.

Men nå. Etter at jeg fekk barn. Så elsker jeg å være alene. Gi meg en bok, et pledd, en god kopp te og noen tente telys. Så kan jeg sikkert sitte der en evighet!

Egentid er særs undervurdert!
Det er vel og merke fordi jeg aldri har det...
 
Etter jeg flyttet fra min første samboer for 11 år siden og skulle bo alene for aller første gang, måtte jeg gå veldig mange runder med meg selv for å klare å trives i eget selskap. Var en tøff periode og jeg var langt nede men jeg kom meg opp til slutt!

Har bodd alene tilsammen 8 år etter det og det har gått helt fint :)

Nå når jeg er hjemme i permisjon kjenner jeg der kan være litt vanskelig igjen, da jeg kjenner lite folk å finne på noe med, ikke får møtt folk på jobb osv. Prøver å komme oss ut hver dag men er ikke alltid like enkelt :)
 
Trives best alene faktisk. Om mannen er borte så vil jeg helst ikke ha besøk [emoji23]
 
Trives godt med begge deler, så det kommer ann på hvor "mettet" jeg er på sosial omgang :)
 
alenetid er gull..av og til reiser mannen m kidsa til svigers en hel helg..

da vasker jeg huset skikkelig imens jeg spiller drithøyt favorittmusikken, har favoritt-take away , ser film,

leser bok og drikker Pepsi Max evt vin
 
Jeg elsker mitt eget selskap!! :D
 
Nå som sliten høygravid med tvillinger trives jeg godt i mitt eget selskap på dagtid. :)
Blir fort sliten og liker å styre dagen litt selv uten å forholde meg til andre, slik at jeg kan gå å legge meg hvis jeg vil ;)

Når frøknaog sambo kommer hjem påettermiddagen så er jeg glad for deres selskap:)
 
Trives godt i mitt egent selsksp, lite som er så godt som å få noen timer alene på kvelden når mannen er borte (som han er 5-6 kvelder i uka)
 
Både ja og nei. Innimellom deilig, andre ganger går jeg på veggen. Likte det bedre før.
 
Back
Topp