Trives du i eget selskap?

En tråd i 'Helse og velvære' startet av BoOojaa, 20 Jun 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. BoOojaa Guest

Trives du i eget selskap? Alene. Eller føler du et behov for å invitere folk / venninner hjem til det med en gang gubben feks er borte ?

2. HildeFraNordSør Gift med forumet August 2018

Trives veldig godt i eget selskap, har gjort det siden jeg var lita. Men jeg har hatt litt for mye av eget selskap de siste årene, så jeg prøver å legge en slagplan for få møtt folk litt mer.

3. Nanakorobi Yaoki Gift med forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤ Junilykke2018

Trives veldig godt i eget selskap :)
    Liker å være sosial også, men er mer introvert enn ekstrovert.

4. Kengu Forumet er livet VIP

Nei i grunn ikke , vil helst ha folk rundt meg

5. Musemor med tre søte små Ko-ko sa gjøken Marsmellows-15 VIP Aprilbarna`15

Trives veldig godt i eget selskap :)

6. Lisajenta12 Gift med forumet Julimammaer 2016

Trives veldig godt alene. Pleier å si jeg får dosen min på jobb:)

7. Occiput Forumet er livet Januar 2017

Trives veldig godt i eget selskap ;)

8. Babynr2 <3 Gift med forumet Marsboerne 20 18 Febbisbebbis'18

Trives godt i eget selskap

9. bondemamma85 Gift med forumet

Elsker å være alene - har behov for det innimellom og da er det så mye bedre å være sammen med andre etterpå

10. Cosacita Forumet er livet

Ja! Noe av det jeg gleder meg mest av i løpet av en dag når mannen er borte på jobb, er å sitte alene på kvelden med serie og en boks cola!
    I tenårene låste jeg meg inne på rommet og var alene i timesvis. Hørte musikk og tegnet mye.

• Liker Liker x 1
  11. FruFrøken1991 Forumet er livet Januarhula 2014 Februar 2014 - Skjult forum Februarlykke 2016

Ja og nei. Noen ganger setter jeg stor pris på å få sitte oppe alene, hvis jeg er sliten feks. Stort sett er jeg veldig sosial av meg, og blir fort veldig rastløs om jeg må sitte hjemme flere kvelder på rad. Jeg luker å lufte meg en time eller to innimellom ;)

12. DecemberMomToBe Betatt av forumet Desemberlykke 2018

Absolutt :)
    Men trives også sammen med venninner eller vår felles vennegjeng :)

13. Pink Elsker forumet

Jaa, elsker å ha tid alene :)

14. Mærrylou Gift med forumet Julibaluba 2017

Åååå, d beste er jo å legge ungen, ha en god sofa og krype ned i med pledd rundt seg og en god bok! jeg elsker de kveldene d bare er meg!

15. Aninee Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Januarlykke 2016

Hjemme trives jeg VELDIG godt meg alene. Da kan jeg være hjemme i flere døgn før jeg bryr meg. Men det gjelder ikke utenfor hjemmet over flere døgn derimot

• Enig Enig x 1
  16. Nøstet Lesehest. :-) VIP

Hahaha! Er du meg? :p

17. jentemamma2 Glad i forumet Oktoberfruene 2018

Eg er veldig glad i å være med folk, liker ikkje være åleine.

18. Cosacita Forumet er livet

Vi kan jo ha blitt klonet. :p Alenetid er gull!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  19. BoOojaa Guest

Da jeg var yngre var jeg livredd for å feks være alene hjemme (husredd). Da MÅTTE jeg få folk på besøk. Men var mamma eller andre hjemme kunne jeg fint være alene på rommet hele tiden..

Så møtte jeg gubben og vi var veldig mye sammen døgnet rundt.. så ble jeg syk og ble da hjemme alene veldig mye. Og var da nødt til å lære meg å trives i eget selskap (som voksen)..

Nå ELSKER jeg å være alene all alene tid er digg!! Litt for digg.. så må presse meg ut å møte folk innimellom men da etter å ha vært sosial noen timer forguder jeg alene tid.. pga sykdommene blir jeg også fortere fysisk og psykisk sliten av å være sosial.

20. Fruen1990 Flørter med forumet

Trives utmerket i mitt eget selskap ;)

Del denne siden