Trimmetråd?

Tesro

Betatt av forumet
Julibarna2014
Er der interesse for en trimmetråd her? Jeg blir litt ekstra motivert når jeg kan rapportere fysisk aktivitet :) Er selv litt stor så skal prøve å få litt mosjon ihvertfall 3-4 ganger i uken. Men litt trim er jo anbefalt for alle under svangerskapet :)

I dag har jeg vært på trilletur i kulden. Ikke lange turen men 3-4 km. Bedre enn ingenting :D

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Her må jeg begynne å ta megselv i skinnet! Er meldt inn i tv2 sporty appen via jobb , men har ikke vært noe motivasjonskilde :p er jo meldt inn i studio også og er der kanskje en gang i mnd xD

Trimmetråd hadde vært fint ja :)

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Jeg prøver å bruke shape up appen for å få litt oversikt over kostholdet og registrere trening. Men det går som regel noen dager så er jeg ikke like flink lenger :/

Begynna dagen idag med å gå ein laaaaaang omveg heim, etter levering til bhg og skule :) ( 40 min istadenfor 5 min)

Vært på trilletur med samboer og snuppa. Går ikke fort når hun hele tiden skal gå selv :p

Jeg har gått en times tur i dag i pøs regnvær. Det var godt å komme i hus igjen.

Nåå har jeg bestilt meg ny og fin treningstights med høyt liv, kommer forhåpentligvis i posten i morgen og da skal det trenes :D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Bare vært en liten spasertur i dag. Treningssenteret i går, og skal igjen i morgen :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg skulle ønske jeg hadde overskudd til å trene. Før jeg ble gravid trente jeg 3 ganger i uka fast. Etter uke 3 har jeg vært sååå trøtt, så er så vanskelig å komme seg ut etter fulle dager på jobb. Håper jeg kommer over dette enorme trøtte greiene. I mitt første svangerskap trente jeg fast til og med 7. mnd. Det var så digg. Håper jeg får litt overskudd til å trene igjen.

Hvordan går det jenter? Jeg har måttet gi tapt to dager nå, kvalm og svimmel, men håper jeg kommer meg avgårde i morgen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så kjekt å høra att mangen e motivert till det.. Eg går mye med sonen min vid sjøen.. Utroligt fin spaser tur.

Flink som jeg er så trente jeg kampsport igår!! :D de jeg trente med fikk ikke lov å sparke meg i magen :p

♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥

Jeg prøver å bruke shape up appen for å få litt oversikt over kostholdet og registrere trening. Men det går som regel noen dager så er jeg ikke like flink lenger :/

Hvis du bare går inn for det så er den appen fantastisk. Jeg gikk ned 13 kg på et halvt år med denne appen.

I dag ble det 1 time styrke på bein og armer, og 3 km løpetur etterpå. Litt vanskelig for å løpe langt for tiden for jeg er sååååå kvalm.. Håper det går seg til etterhvert :)

Det ble visst ikke treningssenteret likevel i dag for jeg måtte noen ærend.
Det gjorde ingenting egentlig for endelig en dag med opplett så da var jeg på joggetur med en
venninne. :)
Kjempe fin i formen. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har slitt med mye kvalme, 0 energi +++
Nå har formen imidlertid begynt å bli bedre og jeg begynte på trening igjen
Sist uke.
Merker pulsen er blitt annerledes, jeg har mye lavere puls men puster like mye som før.
Noen andre som har merket det ?

Jeg trente 30 min styrke for mage, rygg, bekken og lår i går. Torsdager er jeg på vanngym som varer 45 min. Utover det så er jeg ikke flink, men føler meg ganske så hemmet av bekkenløsningen :/

Back
Topp