Trilletur

Har du prøvd å begynne trilleturen selv om hun gråter? Mi gråter også alltid når jeg legger henne ned i vognen, men roer seg når vi begynner å gå og sovner som regel ganske raskt :)
 
Har du prøvd å begynne trilleturen selv om hun gråter? Mi gråter også alltid når jeg legger henne ned i vognen, men roer seg når vi begynner å gå og sovner som regel ganske raskt :)

Jeg har gått ut men snur etter 3-5 min med gråt :p Hvor lenge er det innafor at baby skal gråte i vognen? Jeg vil ikke at hun skal gråte seg i søvn, hvis det er negativt
 
Sniker fra mars. Jeg måtte gå tur med babyen i bæresele. Først etter hun hadde sovnet kunne jeg legge henne ned i vogna. Var først da vi begynte med sportsdelen hun begynte å trives i vogn.
 
Jeg har gått ut men snur etter 3-5 min med gråt :p Hvor lenge er det innafor at baby skal gråte i vognen? Jeg vil ikke at hun skal gråte seg i søvn, hvis det er negativt

Nei, det er litt lenge :/ Her er det snakk om 10-20 meter før hun slutter å gråte :p Da har jeg ikke særlig med tips dessverre :/ Håper du får noen gode råd!
 
...funker ikke lenger. Hun gråter bare hvis jeg legger henne ned i vognen. Og jeg vil ikke trille ut av huset med henne gråtende.

Noen med tips?

Regner med du går når det er duppetid? Mi første var sånn, og da kunne det til nøds trilles når det var tid for dupp. Men da måtte det være i ei helsikkes fart og gjerne i skogsterreng[emoji28] Trilla mange ganger med de i barselgruppa som hadde stille og rolige babyer, mens mi bare vræla. Jeg måtte gå fort med vogna samtidig som jeg måtte riste ekstra på vognbagen[emoji85]
Så jeg har vel ingen andre råd enn det klassiske om at det blir bedre[emoji6] ....når det er sagt så har aldri storesøster vært noen fan av vogna, men det er jo lov å håpe om at det blir bedre for dere[emoji6]
 
Mi var også sånn men når jeg fikk hun i sittende stilling gikk det så mye bedrexsmile3 hun kunne da se meg hele tiden og var tryggxsmile5 sovnet etter 5 minutt og sov i 3 timer xsmile3 no vet hun at hun skal ut å trille når tynn lua kommer påxsmile3
 
Hvilken vogn har du? Kan det være en ide og se om baby liker sportsdelen bedre?
 
Mi første "måtte" skrike litt før ho fant roa i vogna. Kunne gjerne ta 5-10 min før ho roa seg. Gikk over av seg selv etterhvert, og hun sov lengst og best i vogna:) Tenker at du kan strekke deg litt til mht tid før du gir opp - men det må du nesten bare føle litt på selv.
 
Back
Topp