Trilletur etter fødselen?

S

**SunFlower**

Guest
Når var dere ute på første trilletur etter dere kom hjem?
 
Med nr 1, samme dag, kom hjem på formiddagen. Med nr 2, dagen etter, kom hjem seinere på dagen og var alene med to barn, så orket ikke stresse. Gikk ikke langt, og veldig rolig, men godt å komme seg opp og ut litt :)

Venter nr 3 nå og håper jeg er i form til å trille korte turer med en gang denne gangen også.
 
Vi var ute og gikk noen timer etter jeg kom hjem.
 
En drøy uke etter at vi kom hjem. Keisersnitt med begge og har vel egentlig vært fordi jeg ikke har turt å tøye grensa langt den første uken...
 
Dagen etter vi kom hjem tror jeg. Hadde hatt ks så ble ikke lange turen.
 
En eller to dager etter, tror jeg :) Vondt som fanden, men jeg måtte bare ut litt!
 
Med førstemann 4 uker pga kulden.
Med andremann 2 dager etter fødsel.
Med tredjemann 4 dager etter fødsel.
Gikk ett godt stykke alle gangene, men veldig rolig :)
 
Venter nr 3 i september og håper på fine trilleturer i høst været så fort vi kommer hjem:) sist gang tok det vel 2 uker før vi tok første tur. Men jentene var små og det var kaldt så vi tok ikke sjansen. Tvillingvogn på glattisen er heller ikke barebare:p
 
Var vel 2 uker etter vi kom hjem. Han er født i februar, så var en megakald periode da.
Tok oss en liten spasertur rundt kvartalet.
 
Vi trillet så fort vi kom hjem fra sykehuset, 2-3 dager gammel. Selv var jeg på bena med en gang etter fødsel, men kunne ikke akkurat ta meg en trilletur fra sykehuset ;)
 
Ganske lenge etterpå:p vogna var ikke i orden, og når den ble det tok det fortsatt en stund:p blitt generelt lite trilleturer foreløpig, men hun sover ute i stillestående vogn da:)
 
Med første var det vel dagen etter, på shopping 2 dager etter vi kom hjem.. En uke gammel..

Nr 2 husker jeg ikke..

Ne 3 var iallefall noen uker gammel før jeg var i stand til det. 2-4 uker gammel..
 
Back
Topp