Trillekoffert til barn. Erfaringer?

Håpefull94

Forelsket i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Jeg lurer på å kjøpe trillekoffert til frøkna som har bursdag nå 29.april, men aner ikke hvilken jeg skal kjøpe. Dere som har eldre barn, kanskje dere har gjort dere noen erfaringer? Vil jo helst ikke bruke hele månedslønningen heller, er enslig student..
Håper noen har tips å komme med! :)
 
Har ikke erfaring med noen typer selv, men syner jo Trunki-koffertene virker fine jeg da. Kjekt å ha muligheten til å trekke de bortover når de ikke orker gå selv :)
 
trunki er ikke billig men veldig populær hos oss, storebror på 3 elsker å dra sitte og pakke den hver gang vi reiser.
 
Har sett på trunki, men de er litt dyre for mi lommebok. Men var på sent
Har ikke erfaring med noen typer selv, men syner jo Trunki-koffertene virker fine jeg da. Kjekt å ha muligheten til å trekke de bortover når de ikke orker gå selv :)
trunki er ikke billig men veldig populær hos oss, storebror på 3 elsker å dra sitte og pakke den hver gang vi reiser.
Har sett på trunki, men de er litt dyre for mi lommebok. Men var på senteret i dag for å se, men innser jo at sånt er visst dyrt uansett. Fant trillekoffert fra Kid zoo på jollyroom til 229, men syns det er så vanskelig når man ikke ser størrelsen foran seg :/
 
Back
Topp