Treningstråden

Sølvstjerne

Glad i forumet
Trener dere nå i de første ukene? Jeg har trent regelmessig i 1 år. Alt fra 2-6 dager i uken. Frister lite med treningsstudio på forsommeren, men hopper på sykkelen og sykler litt hver dag.

Hva trener dere? [emoji4]
 
Jeg jobber som Personlig Trener, og driver aktivt med styrke og Crossfit [emoji5] for øyeblikket er jeg livredd for ny spontanabort, så jeg har automatisk tatt det mer med ro ang trening. Hvis formen bedrer seg og svarene fra legen er positive, så blir det en del styrketrening på meg fremover, og kanskje litt sånn «snill crossfit» trening [emoji1377]
 
Jeg jobber som Personlig Trener, og driver aktivt med styrke og Crossfit [emoji5] for øyeblikket er jeg livredd for ny spontanabort, så jeg har automatisk tatt det mer med ro ang trening. Hvis formen bedrer seg og svarene fra legen er positive, så blir det en del styrketrening på meg fremover, og kanskje litt sånn «snill crossfit» trening [emoji1377]

Kanskje du ville dele noen treningstips med oss andre? :happy: Værsåsnill! :joyful: Jeg trener ikke veldig mye, kanskje tre ganger per uke (styrke/kondis), men vil gjerne trene og holde meg i form :) sist trente jeg mer, men da hadde vi jo ikke barn fra før :rolleyes:
 
Hovedsakelig klatring og styrketrening her. Har trent relativt tung styrke siste 1,5 året og føler meg trygg på at jeg kjenner om jeg gjør noe jeg ikke bør gjøre. Foreløpig ikke tatt speisielle hensyn og trener som normalt siden formen fortsatt er opp topp og både PT og kiropraktor sier jeg bare kan kjøre på så lenge jeg lytter til kroppen!
 
Trener akkurat som før, styrketrening 5 dager i uken ca, og kondisjon 3 :) Kjenner kroppen min så godt, og har god grunnleggende trening, så vet at jeg merker på kroppen hvis jeg burde ta det litt med ro etterhvert :)
 
Har holdt meg i aktivitet og løpt en del i det siste, har blitt minimalt siste ukene på grunn av formen. Har gått på en del turer med ungene så prøver p holde meg i aktivitet :)