Treningstråd

Kunne ønske jeg kunne rope ut i begeistring at det har jeg gjort, men da lyver jeg
 
God idé! Jeg har gått tur med vofsen, samt syklet en tur. Har vært aktiv, men ikke trent. Alt som monner osv ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har tenkt å fortsette å trene styrke som før, noen øvelser må en vel etterhvert droppe. Styrke er viktig! Løper en del også, men akkurat nå er det lite av det pga skade.
 
Ikke trent i dag, men er veldig med på tråden likevel ;) noen som trener på treningssenter, type saltrening? Vet dere om det er ok? Jeg har planer om å gå/jogge mye på fjellet framover nå når det er sommer. Kjenner dessverre mye i bekkenet allerede, men har veldig behov for å røre meg så det gjelder vel å trene riktig..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Planen er å trene, men er noe hinsides kvalm for tiden, så orker ingenting merker jeg. Når kvalmen gir seg skal jeg begynne å trene igjen, gleder meg!!
 
Jeg blir skikkelig uvel hvis jeg går i høyt tempo... Kjenner det blir ordentlig ubehagelig nederst i magen og jeg blir kvalm. Kun rolige spaserturer på meg med andre ord :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ingen trening på meg enda, har vært forkjølet. (kjekk unnskyldning:p)
Men skal trene litt i morra, rumpe og lår.
Har gått opp 30 kg i begge mine andre sv.skap, så denne gangen skal jeg holde meg i form så lenge jeg klarer.
 
Uff blir det å gå tur sammen med ei høygravid venninne
 
Har tenkt meg på treningssenteret for å sykle en halvtimes tid, og kanskje ta en liten styrkeøkt- men fredag malte de der, så jeg får se om lukta er borte. Det er slitsomt å være trøtt og kvalm dagen lang, kroppen vil i bevegelse men det lukter så ille overalt. Skulle ønske jeg bodde nærmere naturen. *sukk*

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Gikk et par timer med vofsen i dag. Funderer på om jeg skal begynne å teste ut prenatal yoga? Ligger en del videoer på nett. Må kjøpe en sånn treningsmatte i så fall.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg var ute å gikk tur i går? :p haha, jeg må virkelig begynne å trene igjen. Greit man blir andpusten når man er gravid, men det får da være måter på. Pusta og pesa som liten gris :p
 
Her blir det lite trening for tiden. Er kvalm, og totalt utslitt når jeg kommer hjem fra jobb. Går til og fra jobb da, samt 1-2 turer med hunden. Men turene er kortere enn tidligere. Satser på at jeg kommer i gang med treningen når former bedrer seg:)
 
Gikk hardt oppover/jogget 6,5 km i dag, hurra for å være i gang igjen!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp