Treningstråd

Molly

Med lille spira i magen <3
Vi må jo ha en treningstråd :D Får motivasjon selv når jeg hører andre trenger, og hva de trener :D
Jeg skal på trening om en time tenkte jeg.. Da blir det treningsøkt nr 2 etter positiv test. Har vært så redd for å miste, så derfor ikke tørt å trent så mye. Men det er jo ikke tilfelle i det hele tatt, så ingen unskyldninger :D Har vært flink til å gått mye turer da.

Nå tenkte jeg det blir litt kondisjon (Jogging eller sykling), styrker på armer, bein, rygg og mage :)
 
Jeg har også vært og trent i dag:) i dag trente jeg styrke på treningsstudio. Imorgen er det intervalltrening med kettlebells


Termin 5. Januar 2015 <3
 
Jeg la på meg 35kilo i siste svangerskap. Og var oppe i 120kilo :(.
Det skal ikke skje igjen!
Startvekta er ikke veldig lovende. 85kilo. Men jeg er høy og veldig maskulin type så er ikke "kjukk".
Jeg har heldigvis en veldig sporty og sprek mann. Så foreløbig er vi ute å gå /jogger hver dag.
Og det skal vi fortsette med!
Igår ble det mest gåing da beinmusklene var sliiiiitne! Løp 7km + dagen før.
Blir å løpe i dag etter minsten er lagt :)

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 venter sistemann 06.01.2015 <3
 
Målet er å bli med på et løp 27.juni som jeg var med på i fjor og. Er en mil lang! Og da er jeg nesten 13uker på vei :)

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 venter sistemann 06.01.2015 <3
 
Det kommer du til å klare:) gøy å sette seg mål!

Jeg gikk nettopp ned ca 7 kg før jeg fant ut at jeg var gravid, så vektmålet mitt "var" nådd:p
Så får være flink å fortsette ned trening fremover nå.
Er i utgangspunktet glad i å trene, trener som regel 3-5 dager i uka, men kan ikke akkurat skryte på med det de siste ukene *kremtkremt* :p


05.01.2015 <3
 
Målet er å bli med på et løp 27.juni som jeg var med på i fjor og. Er en mil lang! Og da er jeg nesten 13uker på vei :)

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 venter sistemann 06.01.2015 <3
Så god du er :D Viktig å sette seg mål! Deilig når det er så fint vær, at vi kan trene ute :D
 
Det kommer du til å klare:) gøy å sette seg mål!

Jeg gikk nettopp ned ca 7 kg før jeg fant ut at jeg var gravid, så vektmålet mitt "var" nådd:p
Så får være flink å fortsette ned trening fremover nå.
Er i utgangspunktet glad i å trene, trener som regel 3-5 dager i uka, men kan ikke akkurat skryte på med det de siste ukene *kremtkremt* :p


05.01.2015 <3
Jeg pleier å trene rundt to ganger i uka, så går jeg turer i tillegg :)
 
Tenkte meg på spinning i måren!! Må komme meg igang med skikkelig trening igjen no!! Turer blir det en del av i løpet av uken med hundene!!


Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her er det bare trening/turer i skogen og på fjellet. Jeg er ikke noe studio menneske. Men greit å kombinere trening med turer med hundene:)
 
Her er det bare trening/turer i skogen og på fjellet. Jeg er ikke noe studio menneske. Men greit å kombinere trening med turer med hundene:)
Smak og behag :D Så lenge en beveger på seg, må jo det være bra :D
 
Målet er å bli med på et løp 27.juni som jeg var med på i fjor og. Er en mil lang! Og da er jeg nesten 13uker på vei :)

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 venter sistemann 06.01.2015 <3
Så moro med løp :) jeg elsker å løpe! Merket i går da jeg løp at det stakk litt rundt livmora, noe ala hold, bare i livmora :p veldig rart!

Hva for et løp er det?:)
Jeg meldte meg på Oslo halvmaraton, men jeg lurer på om det blir litt drøyt? :O


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Så moro med løp :) jeg elsker å løpe! Merket i går da jeg løp at det stakk litt rundt livmora, noe ala hold, bare i livmora :p veldig rart!

Hva for et løp er det?:)
Jeg meldte meg på Oslo halvmaraton, men jeg lurer på om det blir litt drøyt? :O


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Er noe som kalles skagerakmila nede i Arendal :)
Løper rundt byen her :) er noen hundre som et med så veldig gøy!

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 venter sistemann 06.01.2015 <3
 
Styrke bein i går og styrke overkropp idag :) Så satser jeg på gåtur/jogging i helga :)
Håper jeg greier å opprettholde treningsvanene så lenge som mulig :)
 
Skulle absolutt ha fortsatt med treningen! Men er jo så sliten fortiden:-( må vell prøve å få meg på treningssentret før jobb i morgen!
 
Va herlig å være på spinning igjen!! Første etter positiv test!! Var tungt og hardt men gu kor deilig d va etterpå då :) så no kan eg ta helg me gooo samvittighet :)


Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg pleier å svømme 1-2 ganger i uka :) Det er min form for trening og synes det er helt herlig.
Pleier å svømme 1000 meter hver gang ca, avhengig av dagsformen nå ;-)
Og badstu tilslutt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har vært på fjelltur nå, hærlig vær i Trøndelag igjen :)
Blir mer motivert for alt av å trene, føler jeg :D
 
Usj... Jeg var ute tidligere i dag for en liten joggetur, måtte gi meg gitt... bekkenet begynte å verke noe voldsomt! Kjente ingenting på joggeturen for to dager siden, utrolig kjedelig og minst overaskende at bekkensmertene skulle komme allerede... er kun 4+5 i dag :(
 
Back
Topp