Treningstights

Synne89

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Er det noen som vet hvor man får tak i treningstights som er høy i livet? Jeg klarer ikke ha noe stramt midt på magen, og eneste gravidtightsen jeg vet om det er x2u eller hva de heter. Trenger en som er god i størrelsen.
 
H&M har noen tynne treningsbukser (de er omtrent som tights) med veldig elastisk og behagelig liv, de brukte jeg langt ut i svangerskapet, og jeg hadde tutmage så det holdt. :)
 
Har fått anbefalt Casall seamless tights, den skal være elastisk nok til å dra over magen (uten å gi deg cameltoe).
Har selv akkurat bestilt Craft core seamless tights (fant den til halv pris), håper den er like god.
 
Jeg har 2 stk casall seamless tights. Krise hvis begge er i vask, brukes alltid hjemme. Er i uke 35 nå, og har fortsatt god plass. Kjøpte M, bruker vanligvis S/M. Kjøpt på keepfit.no.
 
Jeg har 2 stk casall seamless tights. Krise hvis begge er i vask, brukes alltid hjemme. Er i uke 35 nå, og har fortsatt god plass. Kjøpte M, bruker vanligvis S/M. Kjøpt på keepfit.no.
Samme tights som jeg har. Super comfy!
 
Casall Seamless! Den er superdigg. Veeldig stretchy og går over magen uten å stramme :)
 
Back
Topp