Treningstights og bollemage

Snorkefrøken

Andre møte med forumet
Hei :happy: Lurer på om nokon har tips eller erfaring med gode treningstightser som kan brukast når magen vokser? Har ein tights frå aim'n, med høgt liv og bred strikk, og tenker den kan passe ei god stund. Syns det er greit å investere i tightser som eg kan bruke etter fødsel også, og ikkje nødvendigvis gravidtights :happy: Er i veke 10, og magen er allerede for stor, oppblåst og øm til at mine gamle tightser med "shape" eller kompresjon kan brukast lenger...
 
Jeg kjøpte en Seamless tights på HM til 249,- som jeg har brukt siden jeg var ca 10 uker [emoji5] den sitter ikke stramt over magen, selv om den sitter greit på beina, og den føles ganske behagelig ut [emoji5] går heller til innkjøp av flere slike, da de kan brukes etter svangerskapet også, samtidig som de ikke koster flesk om de skulle bli ødelagt [emoji5]
 
Jeg kjøpte en Seamless tights på HM til 249,- som jeg har brukt siden jeg var ca 10 uker [emoji5] den sitter ikke stramt over magen, selv om den sitter greit på beina, og den føles ganske behagelig ut [emoji5] går heller til innkjøp av flere slike, da de kan brukes etter svangerskapet også, samtidig som de ikke koster flesk om de skulle bli ødelagt [emoji5]
Takk for tips! Blir nok ein tur på hm når lønna tikker inn då :)
 
Støtter forslaget om en sømløs tights.
Jeg hadde en fra Craft, brukte den fram til fødsel.
Vet mange har vært fornøyd med Casall Seamless, men kjenner også noen som ikke fikk brukt den da magen vokste pga at den rullet/sklei ned.
 
Jeg kjøpte treningstøy fra Stormberg. Var kjempefornøyd med passformen. Bare synd at kvalmen ødela for treningsplanene mine...
 
Jeg kjøpte treningstøy fra Stormberg. Var kjempefornøyd med passformen. Bare synd at kvalmen ødela for treningsplanene mine...
Kjenner meg igjen der, derfor eg tenkte å bestille på nett sånn at eg er klar for trening til kvalmen (forhåpentligvis) forsvinner om nokon veker...
 
Kjenner meg igjen der, derfor eg tenkte å bestille på nett sånn at eg er klar for trening til kvalmen (forhåpentligvis) forsvinner om nokon veker...

Jeg bestilte på Stormberg sine nettsider. Hvis du bestiller derfra så er de litt store i størrelsen. Måtte sende tilbake og bestille i en mindre strørrelse (ingen problem å returnere varer)
 
Run and relax! Noen av "yogapants"a deres funker supert [emoji108]både før gravid - høygravid - og etterpå! [emoji4] den svarte varianten som har lang strikk oppover magen (og hull til hælen, mulig den finnes i variant uten fot også). De har også en variant som er mer jumpsuit, virker sykt digg om enn ikke superpraktisk i alle tilfeller (har en baby som bæres mye, da er det litt vanskelig å gå på do om toppen må av for å ta av buksa [emoji85][emoji23])
 
Run and relax! Noen av "yogapants"a deres funker supert [emoji108]både før gravid - høygravid - og etterpå! [emoji4] den svarte varianten som har lang strikk oppover magen (og hull til hælen, mulig den finnes i variant uten fot også). De har også en variant som er mer jumpsuit, virker sykt digg om enn ikke superpraktisk i alle tilfeller (har en baby som bæres mye, da er det litt vanskelig å gå på do om toppen må av for å ta av buksa [emoji85][emoji23])
Haha, ser den :laughing002 Skal sjekke dei ut, tusen takk for tips!
 
Har brukt Casall Seamless Rib Tights gjennom hele graviditeten, og bruker den enda (uke 32). Strammer ikke i det hele tatt. Den er helt fantastisk! Kommer til å bruke den etter graviditeten også.
 
Jeg prøvde mange forskjellige, men syns Aimn absolutt var den som holdt seg best på plass helt på slutten Kjøpte en størrelse større enn vanlig, og holdt faktisk hele veien itillegg til at den kunne brukes etter fødsel også
 
jeg fant bare de som jeg kunne få til å henge under magen, da jeg ikke ville bruke mye penger på det...
 
Eller så har du jo joggebuksene fra cubus med bred ribb [emoji106] kjempemyke og deilige, M er rette størrelsen min som u-gravid men L funker likevel bare litt slakke i strikken.
 
Jeg likte stormberg sin. Var stor og god, nesten litt for stor
 
Back
Topp