Trening

Snuppa81

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Hei

Jeg er 5+5 har en gutt på snart 9 år fra før av. Når jeg gikk gravid med han fikk jeg bekkenløsning og slitt litt I etterkant med korsrygg og bekken.

Det beste for meg er å trene styrke 1-2 ganger i uka. Jeg går nå turer og vært en gang på styrketrening, men merker at jeg ikke tørr å trene som før.

Er ikke vondt i magen men ubehagelig, så litt lettere vekter. Jeg vet at trening er supert for gravide, men av en eller annen grunn kanskje litt redd for å miste..

Andre som har erfaring, trener dere som før?
 
jeg er bare 4+4 og må allerede gjøre om på trenings rutinene mine for å ikke trigge bekkenet mer enn nødvendig. Klarte trene til uke 20 sist, så sa det stopp. HÅPER å holde ut minst like lenge denne gangen!
Tenker ikke på magen i d heletatt når jeg velger vektene, men bekkenet. Begynner heller lavt og øker og stopper når jeg kjenner det ulmer ..
 
Jeg er ikke noe treningsperson, men liker å svømme. Håper jeg får inn en fin rutine med å svømme 1-2 ganger i uken. Tror det vil være veldig godt for bekken og rygg fremover.
 
Jeg trener volleyball ( 2 divisjon ) 2 ganger i uken, og prøver å holde på med det så lenge kroppen orker.
Håper å være like sprek som lagvenninnen, som spilte kamp 3 uker før termin.
 
Jeg er på Zumba 2-3 ganger i uka, og legen anbefalte å fortsette så lenge kroppen tillater det. Er 8+1 uker på vei nå. Planlegger også å gjenoppta styrketreningen gradvis.
 
Jeg trener taekwondo! Det går helt fint, merker jeg blir fortere sliten enn før. Unngår selvfølgelig spark i magen !:) Tenker å begynne å trene litt mer styrke for å styrke opp kroppen til fødsel
 
Back
Topp