Trening!

Har alltid trent mye og det er en stor del av mitt liv, både styrke, høy puls, jogging og dans. Men etter jeg ble gravid har jeg vært syk Feber, hals, virus, luftvejsinfeksjon, urinveisinnfeksjon og nå bihuler (over 3 uker) [emoji28] helt utslitt... håper det snart snur [emoji120] Legen sa i dag at mange sliter med immunforsvaret - men vil så gjerne bare ha litt energi og overskudd [emoji120][emoji120][emoji5][emoji28]

God bedring! Det er rart når kroppen blir så "redusert " Den energien og overskuddet jeg har fått av trening er liksom boosten hver dag, og motivasjonen til å være så aktiv!
Men vi krysser fingrene for at det kommer tilbake i 2trimester! [emoji16][emoji28][emoji123]
 
Jeg løp halvmaraton dagen etter jeg fikk vite at jeg var gravid. Vant til å jogge 2 ganger i uke + styrke. Styrke har jeg kuttet ut enn så lenge, men skal ta opp igjen, men da med kun kroppsvekt. joggingen sliter jeg med å holde meg unna, så jogger lett 2 ganger i uken, pluss går fjellturer i helgene med 2 åringen i meisen :) (begrenset hva man rekker i uka med en på 7år og en på 2 år + 90% jobb ).

Men føler meg ganske dass og feit om dagen, men formen lar meg ikke klare så mye mer Dessuten frister sofan, godte skåla og sove mest!

Wow, halvmaraton[emoji106]
Jeg føler meg også små dvask og esende om dagen.. [emoji15][emoji15] Det hjelper på med de øktene jeg orker å gjennomføre! Bare dumt jeg spiser hele tiden! Hehe!
 
Som om å lese om meg selv!! Har vert konstant syk siden uken før pos. Test. Var sånn forje gang også. Fikk da beskjed om at kroppen "skrur ned" immunforsvaret slik at ikke kroppen skal støte ut den lille i magen. Så det er jo bra, bare at formen er sikkelig dritt!!

[emoji5] håper det er et godt tegn ja, men skulle virkelig ønske jeg hadde litt mer energi [emoji120][emoji120] bare å gå ned trappa er et ork og jeg ser ut som jeg er falt ned fra månen [emoji85][emoji28] Gikk det over med deg og klarte du å trene etter hvert sist?
 
God bedring! Det er rart når kroppen blir så "redusert " Den energien og overskuddet jeg har fått av trening er liksom boosten hver dag, og motivasjonen til å være så aktiv!
Men vi krysser fingrene for at det kommer tilbake i 2trimester! [emoji16][emoji28][emoji123]

Tusen takk søde [emoji173]️ krysser alt jeg har for det snur ja [emoji120] energi fra trening avler jo mere energi i hverdagen [emoji2][emoji5]
 
[emoji5] håper det er et godt tegn ja, men skulle virkelig ønske jeg hadde litt mer energi [emoji120][emoji120] bare å gå ned trappa er et ork og jeg ser ut som jeg er falt ned fra månen [emoji85][emoji28] Gikk det over med deg og klarte du å trene etter hvert sist?

Det gikk over sist ja, husker ikke helt når. Men jeg jogga mye igjen i uke 20 i allefall :) og var da ganske aktiv helt til jeg fødte :)
 
Wow, halvmaraton[emoji106]
Jeg føler meg også små dvask og esende om dagen.. [emoji15][emoji15] Det hjelper på med de øktene jeg orker å gjennomføre! Bare dumt jeg spiser hele tiden! Hehe!

Flaks jeg løp den helga, fordi det var før formen hadde begynt å dale...

Haha det å spise heletiden kjenner jeg til
 
Back
Topp