Trenger vogntips!

Lillemy93

Forelsket i forumet
Jeg har en emmaljunga mondial duo, men trenger en liten en i tillegg. Så jeg er på jakt etter en vogn som tar veldig lite plass og er lett å ta med seg i bil og båt. Har sett litt på britax b-motion 4 plus, noen som har erfaringer med denne eller kan anbefale noe annet? [emoji4]
 
Vi har britax b- agaile er ikke samme, men her har hjulene begynt å henge seg opp. Synes den er blitt grusom å svinge med. Så vi må kjøre med låste hjul for å bruke vognen.
 
Så bra du sa det, for den har jeg også sett på.. da utelukker jeg den iallefall :)


Skal sjekke ut den, takk for tips[emoji2]
Men den var veldig grei lenge :p man kan aldri vite hvordan hjulene blir etter lang tid. Er stort sett svinghjul som får problemer
 
Jag kan skriva under på babyzen yoyo+. Hyrde den på finn inför utlandssemester och blev sugen på att köpa en egen. Går att fälla ihop så den går som handbagage på flyg. (Har dock bara provat liggdelen)
 
Viss du skal ha en liten hadde jeg godt for babyjogger sin, den er jo flat som ingenting og lett som fy. Men egner seg jo ikke så godt som turvogn på tereng osv.
 
Back
Topp