Trenger skotips!

En tråd i 'Utstyr til mor og barn' startet av Zeena, 8 Mar 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Zeena Gift med forumet Septemberlykke 2015

Jeg trenger tips til gore-tex sko i str 21 som ikke er foret. Noe som kan brukes nå med ullsokker og til våren. Frøkna vokser ut av vinterskoene om et kvarter og det hadde vært greit å investere i noen nye som kan brukes lengre enn en måned.

2. Kengu Forumet er livet VIP

Xxl har viking

3. Marres Glad i forumet

De fleste skomerker har joggesko med goretex, viking og superfit har hvertfall. Masse å velge mellom i vanlige skobutikker (var innom og sjekket i helgen). Vi kommer til å kjøpe ett snart til mini også som vårsko.

4. Blu-Ray Forumet er livet Novemberlykke 2015 Oktoberskattene 2015

Shoeday og eurosko skal ha. Men jeg kjøper ikke før det er mange pluss ute

5. K+N=ML Gift med forumet

Viking :)

6. Zeena Gift med forumet Septemberlykke 2015

7. Veslejenta88 Forumet er livet Januarlykke 2016

De fleste steder har vel det nå? Var på eurosko for å kjøpe cherox og innesko siden min skulle begynne i bhg for en uke siden. Der var det nesten umulig å få tak i noen ordentlige vintersko. Alt var byttet til vårsesongen.

8. Kakedeig Glad i forumet Septembermødre <3

Viking. De er gode og brede og plass til sokker nedi :)

9. M+A=baby Forumet er livet Marsboerne VIP Sommerfuglene 2017

Vi bruker disse, veldig fornøyd.
    Med noen tynne tøysko eller sandaler i tillegg, trenger du ikke noe annet før til neste vinter.
    Så sant hun ikke vokser ut av dem da:)
    https://mobilsite.skoringen.no/viking-3-44308-hobbit-m_1.aspx

Veldig dyre, men vi kjøpte pent brukt. Jeg har ikke noe problem med å kjøpe brukt når de er så små.

10. Frk.M Glad i forumet Høsthjerter 2017

Kan virkelig anbefale viking ludo low gtx eller ludo mid gtx. Perfekte overgangssko! Jobber med å selge barnesko og dette er desidert bestselgeren. :)

Del denne siden