Trenger skotips!

Zeena

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Jeg trenger tips til gore-tex sko i str 21 som ikke er foret. Noe som kan brukes nå med ullsokker og til våren. Frøkna vokser ut av vinterskoene om et kvarter og det hadde vært greit å investere i noen nye som kan brukes lengre enn en måned.
 
De fleste skomerker har joggesko med goretex, viking og superfit har hvertfall. Masse å velge mellom i vanlige skobutikker (var innom og sjekket i helgen). Vi kommer til å kjøpe ett snart til mini også som vårsko.
 
Shoeday og eurosko skal ha. Men jeg kjøper ikke før det er mange pluss ute
 
De fleste steder har vel det nå? Var på eurosko for å kjøpe cherox og innesko siden min skulle begynne i bhg for en uke siden. Der var det nesten umulig å få tak i noen ordentlige vintersko. Alt var byttet til vårsesongen.
 
Vi bruker disse, veldig fornøyd.
Med noen tynne tøysko eller sandaler i tillegg, trenger du ikke noe annet før til neste vinter.
Så sant hun ikke vokser ut av dem da:)
https://mobilsite.skoringen.no/viking-3-44308-hobbit-m_1.aspx

Veldig dyre, men vi kjøpte pent brukt. Jeg har ikke noe problem med å kjøpe brukt når de er så små.
 
Kan virkelig anbefale viking ludo low gtx eller ludo mid gtx. Perfekte overgangssko! Jobber med å selge barnesko og dette er desidert bestselgeren. :)
 
Back
Topp