Trenger råd

emma1

Betatt av forumet
våknet mandagsmorgen og kjente jeg var ganske hoven nedentil. Gikk seg ganske til før tirsdag da der kjentes ut som hele underlivet skulle sprenges. Var ekstremt hoven, rød og det verket VELDIG. Dette har delvis gått over, men er enda litt hoven, ubehag, klør og har en følelse av at jeg må dusje OFTE. Noe økende utflod.

Itillegg hovenet føttene veldig opp i går, så ut som en potet i går kveld... har gått noe ned iløpet av natten, men kjenner det sprenger over alt i dag også. Allmentilstanden er fin, men er så hoven at det gjør vondt...

Ville dere ha ringt føden bare for å høre? Vil ikke rope ulv ulv...
 
Bedre å ringe og få komme inn... De er jo på jobb for oss [emoji4]
 
våknet mandagsmorgen og kjente jeg var ganske hoven nedentil. Gikk seg ganske til før tirsdag da der kjentes ut som hele underlivet skulle sprenges. Var ekstremt hoven, rød og det verket VELDIG. Dette har delvis gått over, men er enda litt hoven, ubehag, klør og har en følelse av at jeg må dusje OFTE. Noe økende utflod.

Itillegg hovenet føttene veldig opp i går, så ut som en potet i går kveld... har gått noe ned iløpet av natten, men kjenner det sprenger over alt i dag også. Allmentilstanden er fin, men er så hoven at det gjør vondt...

Ville dere ha ringt føden bare for å høre? Vil ikke rope ulv ulv...
Sniker. Du kan gjerne ringe å fortelle om de hovne føttene tenker jeg, om det bekymrer deg eller har kommet veldig mye på kort tid :) Men det at det går litt tilbake om natten er et godt tegn i forhold til sykdom i allefall. Men det sies at ved raskt vektøkning i vann på kort tid, bør gis beskjed om mtp blodtrykket.
 
Bare ring føden. De er der for å svare på sånne spørsmål også, og de vil vurdere om det er ingenting eller om de vil ha deg inn for å sjekke litt selv [emoji5]
 
Helt greit p ringe for en sjekk. Men for ubehaget kan du kjøle ned både føtter og underliv :)
 
Hvordan har det gått? :happy:

Ble bare verre og verre så krøp til korset og tilslutt ringte :) HELDIVIS ingen store tegn til svangerskapsforgiftning..fikk tatt en del prøver, men må tilbake igjen mandag uansett bare for å være på den sikre siden.
 
Ble bare verre og verre så krøp til korset og tilslutt ringte :) HELDIVIS ingen store tegn til svangerskapsforgiftning..fikk tatt en del prøver, men må tilbake igjen mandag uansett bare for å være på den sikre siden.

Så bra det ikke var svangerskapsforgiftning!!
Greit å få det sjekket. Krysser fingre for at de ikke finner noe på mandag heller :happy:
 
Det er bare å ringe føsen altså. På dette tidspunktet finnea det ikke dumme spørsmål:)
 
Back
Topp