Trenger råd om bekkensmerter

Klatremus

Glad i forumet
♡ Maibarna ♡
Sommerfuglene 2017
Hei dere! Nå er det 2,5 måneder siden fødsel, og jeg har smerter i bekkenet om natten. Jeg hadde nesten ingen smerter i bekken i svangerskapet, men det har kommet gradvis nå i etterkant. Jeg har ingen plager om dagen, men våkner om nettene med vondt i symfysen og mellom bena. Sover med pute mellom bena og anklene, uten at det hjelper. Ser heller ingen forskjell om jeg har vært aktiv eller rolig på dagtid. Trener noe bekkenbunn, går en del tur og litt yoga.
Nå trenger jeg deres råd om hva jeg kan gjøre for å bli kvitt disse plagene :)
 
Du må nok ta turen til lege/fysioterapeut. Kanskje det blir vondt pga sovestilling?
 
Du må nok ta turen til lege/fysioterapeut. Kanskje det blir vondt pga sovestilling?
Ja, jeg må vel krype til korset og gjøre det. Tenkte kanskje jeg kunne få noen mirakelråd først :)
Må jeg ha henvisning fra lege for å få time hos fysio?
 
Ja, jeg må vel krype til korset og gjøre det. Tenkte kanskje jeg kunne få noen mirakelråd først :)
Må jeg ha henvisning fra lege for å få time hos fysio?

Ja ser den :)
Jeg har måttet gå gjennom lege, men kanskje man ikke trenger det om man går privat.
 
Jeg har det selv....og driver og innstiller meg på at jeg bør få behandling snart... Har jo masse tid til det :p
 
Jeg har nå fått time, gjennom helseforsikringen på jobben, til osteopat. Spent på hva det går ut på :)
I natt lå jeg imidlertid på ryggen med pute under knærne, og hadde markant mindre plager. Får se i natt om det gjentar seg ;)
 
Back
Topp