Trenger lufte tanker

H

Hmmm

Guest
Jeg har hatt en stefar i 30 år, for meg er han som en farsfigur. Mamma og han gikk fra hverandre for 2 år siden. Nå har han funnet seg en thai dame og føgiftet seg. Hun har kommet til Norge og går på norskkurs osv. Hun er på MIN alder. Jeg har nesten ingen kontakt med han lenger. Kun på SMS.
Barna mine savner "bestefaren" men snakker sjeldnere og sjeldnere om han. Han har enda ikke fortalt meg at han har giftet seg og at dama bor her nå. Ikke fortalt noe om den dama. Jeg kunne tenkt meg å stikke innom på besøk, men er redd hun skal bli sjalu og lage styr. Hun har vært "hore" i Thailand, og er sikkert temmelig desperat til å komme til Norge. Har stalket henne litt på fb. Og hun skriver mye , min rike mann i Norge osv.
Er redd hun skal se på meg som en trussel fra hans eks familie som skal ødelegge drømmen hennes.
I tillegg synes jeg det er litt sårt at hun nå har kommet og tatt fra meg og barna mine stefaren vår. Ønsker han alt godt, ikke noe med det. Men det er rart å se bildene av de to, når han har vært sammen med mamma i 30 år liksom.

Han har forandret seg veldig, og han er helt inni den thai bobla.
Mamma gikk fra han fordi han var utro og fant denne dama.

Grunnen til at jeg vet så mye om hennes bakgrunn osv er fordi søskenene til stefar kjente til henne fra før, da de bor i området hun kommer fra.

Overreagerer jeg?
 
Jeg vil si at du reagerer akkurat slik andre som plutselig blir forbigått av foreldre gjør. At han ikke er biologisk far spiller ingen rolle, når du ser på han som far.
 
Back
Topp