Trenger hjelp til smokk

FrøkenFrustrert

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2017
Hei dere! Min datter tar ikke smokk! Prøvd Mam og NUK. Mam er ikke sjans!! NUK har hun klart noen få ganger. Har dere tips til smokk hun kanskje kan ta? Sovner alltid til pupp[emoji28]
 
NUK ble redningen her. Har ikke forslag til andre merker, men en vet at noen får babyen til å ta smokk når de bruker en som er beregnet for litt større barn. Sånn smokk som fra 6 mnd:)
 
Det er så individuelt :) Vi har prøvd alle merker, men kun "naturens egen smokk" er godtatt ;) :sleep011
 
Det er så individuelt :) Vi har prøvd alle merker, men kun "naturens egen smokk" er godtatt ;) :sleep011

Haha, det jeg tenker som blir å skje her også. Men tenker kanskje hun hadde klart å sovet lenge på dagtid om hun hadde hatt noe å sutte på. Nå sover hun kun halvtime om gangen... men om jeg sitter med puppen i munnen hennes så kan hun sove myyyye lengre liksom[emoji28][emoji28]
 
Haha, det jeg tenker som blir å skje her også. Men tenker kanskje hun hadde klart å sovet lenge på dagtid om hun hadde hatt noe å sutte på. Nå sover hun kun halvtime om gangen... men om jeg sitter med puppen i munnen hennes så kan hun sove myyyye lengre liksom[emoji28][emoji28]

Vår tar smokk, men spytter den ut når hun har sovnet skikkelig. Våkner på klokken etter 30 min. :p
 
Dr.Browns smokkene er populære her. De har lik form som NUK, bare tynnere
 
Haha! Så morsomt! Nøyaktig 30 min her også! Skjønner ikke det er mulig[emoji28] men da hadde det kanskje skjedd uansett om smokken hadde funka da[emoji28]

Akkurat 30 min her og [emoji3] Smokken hjelper ikke på det her, hvis det er noen trøst!

Hvis jeg triller vogn (han har nylig blitt glad i vogn!!) kan han sove videre hvis jeg triller han over 30-min-kneika [emoji3]
 
Back
Topp