Trenger deres hjelp til appen

Ikke i bruk

Forumet er livet
Vær så snill å hjelp meg med å teste disse to tingene:

1. Du som er på android appen, test om du blir autoutlogget slik som før.

2. Gjelder både iOS og android: Problemene som oppsto nå på fredag med å åpne tråder. Er det der fortsatt?

Vennligst bare svar ja eller nei på disse to. Har dere andre ting å ta opp om appen eller noe annet så kan dere lage en egen tråd om det på Teknisk underforum eller FAQ ;)
 
Jeg har fremdeles problemer med å åpne tråder, men jeg bruker tapatalk. Vet ikke om det teller?
 
Vær så snill å hjelp meg med å teste disse to tingene:

1. Du som er på android appen, test om du blir autoutlogget slik som før.

2. Gjelder både iOS og android: Problemene som oppsto nå på fredag med å åpne tråder. Er det der fortsatt?

Vennligst bare svar ja eller nei på disse to. Har dere andre ting å ta opp om appen eller noe annet så kan dere lage en egen tråd om det på Teknisk underforum eller FAQ ;)

1. Ja, blir fortsatt logget ut

2. Nei, ser ut som jeg får åpnet alle nå
 
Android

1) ikke blitt logget ut enda, til og med lukket appen og åpnet igjen! Måtte logge inn da jeg åpnet først men så ikke mer enda i alle fall.

2) kommet inn i alle jeg har prøvd
 
1. Ja, blir fortsatt logget ut. Får opp varsel på mobilen, men når jeg trykker på dem får jeg feilmelding på skjult forum fordi jeg er utlogget. På åpent forum ser jeg tråden, men må logge inn for å svare.
 
Ser ang innlogging så blir jeg kun logget ut når jeg skifter nettverk, men det er slik det har vært hos meg hele tiden :)
 
Jeg dår opp pokemon go-tråden i alle fall, var en av dem som ikke funker på app nå i helga. Ios.
 
Ikke helt ideelt likevel

1) måtte logge inn et par ganger i det siste

2)trøbbel med tråder på skjult
 
2: perfekt for øyeblikket!!!![emoji7][emoji7]
 
1) Ja (blir fortsatt logget ut).
2) Nei (ser ut som om jeg kommer inn i de "låste" trådene).
 
1. Nei. Ble ikke logget ut selvom jeg avsluttet appen.

2. Nei (ser hvertfall alt jeg har prøvd å åpne foreløpig)
 
Back
Topp