Trekløvermamma - Tredjemann på vei ♡

27Mamma27

Forelsket i forumet
Februarlykke 2022❄️
Første testene. 20.mars, 12 dpo [emoji7]

a10bb1379b18be4ec7b3b98b77408bb8.jpg
 
Jeg er 23år. Mannen min er 26år. Vi har vært sammen i snart 7år, gift i snart 3år ♡ Sammen har vi to gutter på 3år og 1år. Vi eier enebolig ca 1mil fra familiegården min som vi holder på å pusse opp da det skal selges når vi får overta gården hjemme. Vi har to hunder og jeg driver på med hest og da sprangridning på hobbybasis.

Vi prøvde i to år før vi lyktes med førstemann.. det var to vanskelige år med nedtur etter nedtur.. ingen hjelp å få hos lege etc pga vår unge alder. Endelig den 20.juni.2013 var testen positiv og vi fikk vår første gutt i februar 2014.

Andremann var på ingen måte planlagt og ble til på p-pillen [emoji85] Men selvom det kom som et sjokk var det selvsagt stor stas og etter et svangerskap med ekstrem kvalme og utmattelse fikk vi vår andre skatt mars 2016.

Vi bestemte oss fort da lillebror kom at vi ønsket et barn til og vi ville ha de tett så prøvingen startet egentig med en gang etter at renselsen var over.

Testen lyste positivt mot oss i oktober, men bare en uke etterpå begynte jeg å blø og SA var et faktum. Aldri opplevd før og hadde vel aldri forestilt meg at sorgen kunne være så stor så tidlig.. utrolig trist og tungt.. menmen.. vi kom oss videre og nå den 20.mars, 9 dager før minsten sin bursdag fikk vi positive tester igjen og testene viser fin stigning og symptomene sniker seg innpå en etter en [emoji4] Idag er jeg 5+6 og vi GLEDER oss endelig over dette og har valgt å gi slipp på frykten for ny SA! Nå tar vi en dag av gangen og koser oss med tanken på at vi snart har en nydelig trekløver [emoji173][emoji173]
 
Gleder meg til å følge med her på din vei til nr.3 :D:D
Gøy [emoji4] Det som er så fint er at det er like spennende og stas nå som med de andre! Man blir liksom ikke lei og mett på denne følelsen [emoji7][emoji7] Fantastisk! [emoji173] 6+0 i dag. Formen er tipp topp! Håper det fortsetter [emoji4] Vi skulle egentlig vente til påske med å fortelle foreldrene våre.. men vi klarte ikke vente lenger og fortalte det i dag [emoji1] Alle hjerter gleder seg [emoji173]
 
Gøy [emoji4] Det som er så fint er at det er like spennende og stas nå som med de andre! Man blir liksom ikke lei og mett på denne følelsen [emoji7][emoji7] Fantastisk! [emoji173] 6+0 i dag. Formen er tipp topp! Håper det fortsetter [emoji4] Vi skulle egentlig vente til påske med å fortelle foreldrene våre.. men vi klarte ikke vente lenger og fortalte det i dag [emoji1] Alle hjerter gleder seg [emoji173]

Så bra at formen er god! Krysser fingrene for at det holder seg sånn [emoji4]
 
6+2 i dag :) I går var jeg ute å reiste.. dagen ble brukt på shopping og spa [emoji7] Deeeeilig! Dagen i dag har vært litt tung.. følt meg tung i kroppen og uopplagt. Gubben jobber sent i dag så det hjelper ikke akkurat på heller [emoji30] Menmen.. nå er prinsene i seng så nå kan mor slenge seg på sofaen med paradise hotel fra mandag og i går før dagens episode begynner senere i kveld [emoji4] Ha en fin onsdagskveld fine ! [emoji173]


Fikk foresten denne nå i ettermiddag [emoji173] Testingen er herved over for denne gang.. siste gang? [emoji85] Ja tror det holder med tre barn.. meeeen man skal jo aldri si aldri! [emoji8]
a435690ce4726daa96c7aa6939b6002f.jpg
 
6+2 i dag :) I går var jeg ute å reiste.. dagen ble brukt på shopping og spa [emoji7] Deeeeilig! Dagen i dag har vært litt tung.. følt meg tung i kroppen og uopplagt. Gubben jobber sent i dag så det hjelper ikke akkurat på heller [emoji30] Menmen.. nå er prinsene i seng så nå kan mor slenge seg på sofaen med paradise hotel fra mandag og i går før dagens episode begynner senere i kveld [emoji4] Ha en fin onsdagskveld fine ! [emoji173]


Fikk foresten denne nå i ettermiddag [emoji173] Testingen er herved over for denne gang.. siste gang? [emoji85] Ja tror det holder med tre barn.. meeeen man skal jo aldri si aldri! [emoji8]
a435690ce4726daa96c7aa6939b6002f.jpg
Hurra!! Jeg fikk akkurat samme resultat idag, og hvis samboer får det som han vil så blir det siste gang med testing for meg. Litt vemodig å tenke på faktisk :p
 
Hurra!! Jeg fikk akkurat samme resultat idag, og hvis samboer får det som han vil så blir det siste gang med testing for meg. Litt vemodig å tenke på faktisk :p
Ja kjenner på det selv altså.. å jeg har allerede to! Men har kanskje noe med at vi ønsker så veldig å ha barn av hvert kjønn da.. så føler oss kanskje ikke ferdige likevel hvis nr 3 også viser seg å være gutt? .. jeg vet ikke.. men vi ønsker veldig ei jente nå altså! [emoji4]
 
Ja kjenner på det selv altså.. å jeg har allerede to! Men har kanskje noe med at vi ønsker så veldig å ha barn av hvert kjønn da.. så føler oss kanskje ikke ferdige likevel hvis nr 3 også viser seg å være gutt? .. jeg vet ikke.. men vi ønsker veldig ei jente nå altså! [emoji4]
Jeg skjønner det :) jeg har vært så heldig å få jenta mi (ikke for at gutt hadde vært forferdelig sist altså,på ingen måte), så nå kjenner jeg at jeg er avslappa til hvilket kjønn det er :) jeg er ikke sikker på om jeg vil føle meg ferdig med to :p før du fikk barn,hadde du noen formening om hvor mange du ville ha?
 
Jeg skjønner det :) jeg har vært så heldig å få jenta mi (ikke for at gutt hadde vært forferdelig sist altså,på ingen måte), så nå kjenner jeg at jeg er avslappa til hvilket kjønn det er :) jeg er ikke sikker på om jeg vil føle meg ferdig med to [emoji14] før du fikk barn,hadde du noen formening om hvor mange du ville ha?
Ja men for mange er det noe med denne dattra da! Jeg har alltid ønsket meg ei jente.. alltid sett for meg å få jente liksom.. men to gutter har vi nå.. elsker dem over alt på jord! Det vet du som et mamma selv.. men nå synes vi jenta kan komme altså.

Vi hadde forhåndsbestemt to barn.. en av hver såklart [emoji28] [emoji85]
 
Ja men for mange er det noe med denne dattra da! Jeg har alltid ønsket meg ei jente.. alltid sett for meg å få jente liksom.. men to gutter har vi nå.. elsker dem over alt på jord! Det vet du som et mamma selv.. men nå synes vi jenta kan komme altså.

Vi hadde forhåndsbestemt to barn.. en av hver såklart [emoji28] [emoji85]
Tror nok mange damer gjerne vil ha ei datter, og menn vil gjerne ha en sønn, det er noe med det med samme kjønn som en selv :) Håper jenta deres kommer nå :Heartred
 
Tror nok mange damer gjerne vil ha ei datter, og menn vil gjerne ha en sønn, det er noe med det med samme kjønn som en selv :) Håper jenta deres kommer nå [emoji813]red
Ja jeg og tror det.. takk for det [emoji7] hvordan har du det om dagen da? [emoji4] formen er fin el?
 
Symptomene har gitt seg helt, så ble litt bekymret en stund, før jeg fikk 3+ idag [emoji813]red merker litt på bekkenet etter en tung dag på jobb på søndag! Hvordan er du i form?:)
Nyt hver dag uten særlig symptom! Det er mitt beste råd [emoji28] var så sykt dårlig med andremann! Håper jeg slipper nå. Men da ble jeg gravid kun 2mnd etter en stor op i magen så tror nok det hadde litt å si. Denne gangen kjenner jeg på at jeg er trøtt og føler meg utbrent, har litt hodepine men er ikke dårlig liksom.. litt uren hud i pannen.. noe jeg vanligvis aldri opplever .. ikke hatt det med guttene heller! Magefølelsen sier jente.. siden graviditeten hittil er så anderledes enn de to forrige lurer jeg litt på om vi kanskje kan ha lyktes med jente nå altså [emoji173] det får vi vite på ul den 31.mai [emoji173][emoji173]
 
Nyt hver dag uten særlig symptom! Det er mitt beste råd [emoji28] var så sykt dårlig med andremann! Håper jeg slipper nå. Men da ble jeg gravid kun 2mnd etter en stor op i magen så tror nok det hadde litt å si. Denne gangen kjenner jeg på at jeg er trøtt og føler meg utbrent, har litt hodepine men er ikke dårlig liksom.. litt uren hud i pannen.. noe jeg vanligvis aldri opplever .. ikke hatt det med guttene heller! Magefølelsen sier jente.. siden graviditeten hittil er så anderledes enn de to forrige lurer jeg litt på om vi kanskje kan ha lyktes med jente nå altså [emoji173] det får vi vite på ul den 31.mai [emoji173][emoji173]
Takk ;) jeg er trøtt, lite energi, men hjelper jo ikke at Lilly er syk og holder det gående mye på natt :p det blir spennende!! Gleder meg til å få høre resultat av ul :D jeg har magefølelse på gutt av en eller annen grunn, aner ikke hvorfor ;)
 
6+6

Formen holder seg fint fortsatt, noe som er utrolig deilig! Begynte med brekninger uke 6-7 og spyinga sto på for fullt fra uke 8 sist.. jeg skal være glad dersom jeg kommer meg over den kneika denne gangen! Krysser alt som krysses kan for at jeg slipper! Med to små i hus er det slitsomt å være dårlig. Mamma var dårlig og hang over doskåla hver eneste dag fra ikm til fødsel (gikk 16 dager over termin) med bigsis.. men var ikke dårlig én eneste dag med meg. Håper det er sånn for meg nå og at det er jenta mi som kommer [emoji7][emoji254]
 
[emoji254]7+4[emoji254]

Goood morgen alle fine [emoji169] Her er det i grunn lite å oppdatere gitt.. i kroppen skjer det myyye, men lite mor merker noe til [emoji85] Skikkelig rart!! Vet jeg er gravid, men har lite vondter, sammenlignet med tidligere og har ikke vært kvalm ett sekund [emoji16] Er trøttere enn normalt og har hatt litt hodepine.. men for all del! Savner ikke kvalmen og lengter heller ikke etter disse smertene jeg har fått i magen ved ridning og stallarbeid ved tidligere graviditeter! [emoji1] Herlig å kan nyte det fine påskeværet vi har vært så heldig å få! Så i dag skal hestene påsales for deilig påsketur [emoji169][emoji4]

Ha en fortsatt fin påske folkens!
Legg gjerne igjen noen ord om hvordan dere har det pr tiden [emoji4][emoji169]
 
[emoji254]7+4[emoji254]

Goood morgen alle fine [emoji169] Her er det i grunn lite å oppdatere gitt.. i kroppen skjer det myyye, men lite mor merker noe til [emoji85] Skikkelig rart!! Vet jeg er gravid, men har lite vondter, sammenlignet med tidligere og har ikke vært kvalm ett sekund [emoji16] Er trøttere enn normalt og har hatt litt hodepine.. men for all del! Savner ikke kvalmen og lengter heller ikke etter disse smertene jeg har fått i magen ved ridning og stallarbeid ved tidligere graviditeter! [emoji1] Herlig å kan nyte det fine påskeværet vi har vært så heldig å få! Så i dag skal hestene påsales for deilig påsketur [emoji169][emoji4]

Ha en fortsatt fin påske folkens!
Legg gjerne igjen noen ord om hvordan dere har det pr tiden [emoji4][emoji169]
Herlig med påsketur på hesteryggen, jeg er litt misunnelig ;) god tur! Og nyt tiden uten kvalmen, for den er ikke noe særlig å ha :sorry:
Men jeg skal ikke klage, er som regel bare ordentlig kvalm på morgenen eller hvis jeg kjenner lukter jeg reagerer på :p
 
Herlig med påsketur på hesteryggen, jeg er litt misunnelig ;) god tur! Og nyt tiden uten kvalmen, for den er ikke noe særlig å ha :sorry:
Men jeg skal ikke klage, er som regel bare ordentlig kvalm på morgenen eller hvis jeg kjenner lukter jeg reagerer på :p
Ja hestene er gode å ha [emoji7] takk for det!

Ja jeg er evig takknemmelig for hver dag uten den jævla kvalmen [emoji28]
Bra du ikke er sånn kjempedårlig du heller da :) er slitsomt når man har barn fra før som river og sliter i oss i alle retninger hele tiden og at man da i tillegg skal være dårlig.. blææ.. nei jeg er veldig glad for at formen hittil er bra :) krysser fingrene for at det fortsetter [emoji4][emoji254]
 
Ja hestene er gode å ha [emoji7] takk for det!

Ja jeg er evig takknemmelig for hver dag uten den jævla kvalmen [emoji28]
Bra du ikke er sånn kjempedårlig du heller da :) er slitsomt når man har barn fra før som river og sliter i oss i alle retninger hele tiden og at man da i tillegg skal være dårlig.. blææ.. nei jeg er veldig glad for at formen hittil er bra :) krysser fingrene for at det fortsetter [emoji4][emoji254]
Hva slags hest/hester har dere?:) man må bare kose seg når man ikke er dårlig, ja! Kjenner at det er slitsomt om morgenen når jeg må opp med frøkna halv 7-7 og kom hjem halv 12 igår kveld (fikk lagt meg halv 1, må alltid sitte oppe litt ette kveldsvakt). Og å være kvalm og skjelven i tillegg :confused:
 
Back
Topp