Tredje tap andre MA

Da er jeg også en del av gjengen.. MA bekreftet i dag…
Henvist til sykehuset, så håper på fortgang i ting.. sist jeg hadde MA, måtte jeg bare vente og det endte i utskrapning etter 5 uker.. håper å slippe det igjen for å si det sånn…
 
Da er jeg også en del av gjengen.. MA bekreftet i dag…
Henvist til sykehuset, så håper på fortgang i ting.. sist jeg hadde MA, måtte jeg bare vente og det endte i utskrapning etter 5 uker.. håper å slippe det igjen for å si det sånn…
Så leit at du også har mistet :( :Heartred Håper det går fort og greit å komme gjennom det. Hadde også komplikasjoner med første og hadde utskraping 5-6 uker etterpå! Denne gangen ser det ut til at kroppen rydda opp sjøl. Klem:Heartred
 
Så leit at du også har mistet :( :Heartred Håper det går fort og greit å komme gjennom det. Hadde også komplikasjoner med første og hadde utskraping 5-6 uker etterpå! Denne gangen ser det ut til at kroppen rydda opp sjøl. Klem:Heartred
Så fælt.. men bra der ser fint ut denne gangen. Håper spirene sitte neste gang for oss! :Heartred
 
Som tittelen sier.
Nå har det skjedd for tredje gang. Kjenner jeg er utrolig sliten mentalt. Trodde virkelig det skulle gå denne gangen, hadde så god følelse helt fra PP begynte. Kjente det omtrent på meg at det ville bli to streker den mnd.
Og så går verden i tusen knas, igjen. Hadde det ikke vært for sønnen vår så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.
Dere som har gått igjennom flere tap er laget av sterke saker altså, jeg kjenner at sømmene slites.
Nesten så det ikke frister å prøve igjen, føles som om det ikke er meningen at jeg skal få flere barn.
Trenger vel egentlig bare å bearbeide dette tapet også og kjenner at det trengs sterkere lut en forrige gang.

*End rant*
Så leit å se deg her inne. Jeg sitter nå en uke etter min første SA. Hadde MA i oktober og april, og kjenner på mye av det samme som deg vil jeg tro. Måtte vi snart få terminspire :Heartred
 
Så leit å se deg her inne. Jeg sitter nå en uke etter min første SA. Hadde MA i oktober og april, og kjenner på mye av det samme som deg vil jeg tro. Måtte vi snart få terminspire :Heartred
Huff, så trist å høre:Heartred Dette er så tøft å stå i.
Håper på friske fine terminspirer snart!
 
Back
Topp