Tredje og siste!

CBD negativ, så i hvertfall ikke nok HCG til at den slår ut. Strips mer tydelig enn i går. Må sammenligne når den er tørka.

Ikke jubel i heimen for her må være noe som ikke er helt OK på gang.
 
Litt sterkere strimmel igjen i ettermiddag
 

Vedlegg

  • F831698A-C6D8-486D-B5FC-227596EF5A04.jpeg
    F831698A-C6D8-486D-B5FC-227596EF5A04.jpeg
    398,6 KB · Visninger: 125
Sukk og sukk

Har hatt beige utflod i dag. Usikker på hvordan dette vil gå. Kjenner (innbilning?) at det er mye trykk nedi der i kveld

Mistenker jo at dette skal gå feile veien. Begynte med en SA da vi prøvde på lillebror. Fortsatte med MA senere på året. Men ingen av gangene hadde jeg TR mellom EL og positiv gtest...
 
Morgentest like svak som i går. Tar en ny test i ettermiddag da det pleier å være mine sterkeste tester
 
Tatt ny test. CBD i morges sa ikke gravid og nå kl 13.30 gravid 1-2

Blir nok å teste fremover men kanskje jeg kan klare å roe ned testinga en uke. Nå må jo bare stigningen fortsette og det sjekker jeg greit med CBD. Baler meg ikke opp med å gå til lege midt i jula, går det ikke bra så kan jo ikke legen gjøre noe fra eller til!
 
Har faktisk ikke testa eller følt behov for å teste siden CBD 1-2 uker i går. Men begynner nå å tenke på når jeg evt skal ta neste test. Må jo forsøke å berolige meg selv litt. Kanskje mandag er lurest. Da kan jeg evt kjøpe ny test på tirsdag hvis jeg blir møtt med «ikke gravid» igjen :confused:

Føler meg ikke gravid. Hodet mitt tror ikke på det på ordentlig. Men merker det er noe på gang nedi der... vet ikke helt hva jeg føler om denne usikkerheten
 
Har så sinnsykt vondt venstre side nederst i magen. Neineinei vil ikke tenke at noe er galt men jeg er jo nesten overbevist nå:smiley-angry017

Ikke noe blod men mye rar og seig og blank utflod.
 
Reiste på legevakta, så på sykehuset. Hatt en cysteruptur med blødning. Ser ut til at kroppen skal ordne opp i det selv så jeg slipper operasjon. Det ble også tatt blodprøver og SA er også konstantert. Så da får jeg sette ny pp allerede nå.
 
Befinner meg i ingenmannsland i fht syklus. Hvis det var kjemisk så burde jeg begynne å blø igjen snart (hcg negativt på strimler nå). Burde ta en EL test nå i ettermiddag kanskje... ikke at jeg tror vi skal prøve noe aktivt pga det er sinnsykt vondt innimellom ennå, men ikke så ille som tirsdagen heldigvis

Går greit når jeg ligger eller står i ro. Grusomt å sitte rett opp og ned og ganske ubehagelig å bevege seg. Umulig å sitte på gulvet og leke med ungene. Bære/løfte kan jeg bare glemme.

Irriterer meg over dårlig info i fht tildelingstid. Føler det blir masete å ringe nå utenfor normal arbeidstid men bekymrer meg for jobb på tirsdag. Jeg KAN stå men det er så himla slitsomt å stå en hel dag!

Og jeg kan jo seff ta haugevis med Paracet men over hvor lang tid? En uke går vel bra, men det er det allerede på tirsdag...
 
Den var sterkere enn jeg trodde...
 

Vedlegg

  • 4477C02C-5448-48C5-A3CE-25EEB77410B0.jpeg
    4477C02C-5448-48C5-A3CE-25EEB77410B0.jpeg
    297,2 KB · Visninger: 84
Hadde veldig tydelig EL slim i morges da jeg la meg (kl 2... stod opp nå 6.30... mannen sover selvsagt ennå :blackalien: noen som kjenner seg igjen eller?). Strekkbart ca 4 cm vil jeg anslå, kanskje mer :eek: (og jeg tror ingen her inne sier æsj)

Tok en eltest på morgenen og den virker svakere enn i går, men jeg har alltid svakest tester på morgenen og uansett drakk jeg to glass vin i går kveld

Og vi la IKKE inn aksjer. Jeg tør ikke :dead: tør ikke bli gravid denne pp. Det blir for skummelt.
 
Jaja EL ser ut til å ha vært natt til 31.12 så da er jeg vel 1 dpo i dag

Skuuuummelt!
 
Har gått rundt og tenkt det var torsdag i hele dag :bored: den er lei når det bare er onsdag :dead:

3 dpo og ingen symptomer selvsagt. Kjenner stikk fra venstre eggstokk men det går stadig bedre. Var rolig dag på jobb i går så da gikk det veldig bra, i dag var det kok før lunsj så da var jeg ikke helt i strøk ved lunsjtider.

Tok både eltest (negativ) og gtest i dag. Så ikke på noen av dem før flere timer etterpå og dessverre var det skygge på gtesten. Skuffende altså. Enten har kroppen min noe gammelt på gang ellers så er testene bedritne. Tok g test sammen med eltest lørdag eller søndag og da var den helt blank men mulig det var et annet parti :yuck:
 
5 dpo

Hodepine
Kvalm

Men er nok andre forklaringer enn graviditet. Tappetafsing sier at tanta kanskje kommer i dag. Vi får se..
 
Joda, tappen lyver ikke! Litt spotting i går, lett blødning på kvelden og litt mer gjennom dagen i dag.

6 dpo Pp3 eller cd2 Pp3?

Får avvente litt til, men det er jo bare positivt om jeg nærmer meg en normal syklus (og kan hoppe rett over på CD 6 på onsdag!)
 
Definitivt CD 4

Gjesp

Håper jeg snart får normal syklus. 16 dager første etter uttak av spiral (kjemisk graviditet?), 21 dager andre syklus. Normalt 26 dager er kort nok
 
CD 11. Megablank EL test men venter jo ikke EL før fredag/lørdag så får teste daglig denne uka og litt ekstra rundt EL
 
CD 14 og nesten positiv EL test. Tenkte egentlig ikke den kom før i morra men selvsagt skal testen være positiv i dag for at EL skal skje i morgen!

Så jeg er endelig i rute igjen! Tror jeg da :nailbiting:
 
2 dpo

Har vært merkelig i kroppen i går og i dag. Nesten feber (rett under 38) og verk/støl i hele «baksiden». Lurte på om det kunne være influensa i anmarsj, men heldigvis er jeg bedre i kveld så håper det bare var en lett halsbetennelse.
 
Back
Topp