Tredje og siste!

Terne

Rugeklar!!
*MIA*
Maiblomstene 2016
Novemberlykke 2018
etter mye diskusjon mellom far i huset og mor, så har vi offisielt begynt prøvingen på nr. 3. Jeg var (skråstrek er) langt fra babysyk, men siden andremann var litt vanskelig å få til å spire (8 mnd, 1 SA og 1 MA) så begynner vi nå

Fra før har vi en på 3,5 og en på 1,5 så hvis dette tar kortere tid enn forventet så blir det tre ganske tette :bookworm:

Vi har alltid ønsket oss tre barn, så vi har jo vært enige om det, men tidspunktet har vært litt uenighet rundt. Men nå tok jeg altså ut spiralen i dag og er klar for at testetøsa skal vise seg frem igjen

Blir vanskelig å gjette hvor i syklusen jeg er, men teller cd1 onsdag i forrige uke, så jeg er CD 5 i dag. Vanligvis har jeg hatt el ca cd13, så jeg får følge med.

~~~~~~•••••••~~~~~~~•••••••~~~~~~~~

Pp1: Blødning 22.11, Spiraluttak 27.11, TR 14.12. ——> blødning som jeg trodde var TR 22.12. Positiv gtest 23.12 men påvist SA med blodprøver 27.12.

pp2: cd1 27.12 (SA) - Ikm 22.01 - EL ca 10.01 i følge app. TR 5.1.18 og rekordkort syklus

Pp3: cd1 05.01.18. Ikm 31.01.2018. EL ca 19.01.18

Pp4: cd1 31.01, El ca 14.2, Ikm 24.02

Pp5: cd1 24.02. EL ca 10.3. IKM 22.3. Gravid 1-2 18.3, gravid 2-3 24.3. UL bestilt til 7+3.
 
Last edited:
Har satt foreløpig ikm til 17.12, men teller ikke dette som en ekte pp
 
Fått kalde føtter og syns det er helt OK med blødning akkurat nå :wacky: mannen lurte på om ikke vi skulle sette i gang... :bored::bookworm: jeg syns dette er skummelt!
 
Er noe rart som foregår nedi der. Stikker både venstre og høyre side! Så begynte å lese om graviditet rett etter uttak av spiral og freaka litt da det gikk opp for meg at det er økt risiko for å slippe to egg rett etter avbrudd på hormonprevansjon
 
Hmm
30.11
1.12-6.12

Det er 7 dager etter første aksje

Hvis jeg hadde EL 30.11 er jeg MAX 6 dpo

Jeg hadde mer sannsynlig EL mandag 4.12 eller tirsdag 5.12 så det jeg har sett i dag er nok heller et resultat av kinakvalitet på HCG tester

For jeg skimta en strek og jeg klarer til og med å tyde den på bilde.

Men jeg tror ikke på det. Ikke med mindre de blir sterkere. Har tatt både i går og dagen før og de var blenda
 
Har blitt en smule sjokka og opphengt i de testene jeg har tatt som har hatt tydelige rosa skygger. Blir jo veldig forundret dersom de skulle vise seg å være reelle... har både 10mlu og 25 mlu og kun 10mlu eBay tester gir SVAK positiv strek. Samtlige er tatt på ettermiddag

Har vært veldig ofte tissetrengt i dag. Vært på di minst 10 ganger. Veldig ukarakterististisk men kanskje en smule psykologisk. Tanken slo med allerede i formiddag på jobb om at nå var det noe på gang

Vi får se. Var gravid fra februar 2015 til mai 2016 så jeg har litt erfaring med graviditeter som går sønder så jeg gleder meg ikke før jeg er forbi ordinær ultralyd.
 
Men altså seriøst. Tok ut spiralen 27.12, begynte tr kanskje 22.11. Må jo ha fått EL 29.11 fordi aksjene 30.11 og 2.12 er de eneste som finnes i denne syklusen
 
Falsk alarm her i huset. Kom EL slim i går (ikke noe i dag) så kroppen min er vel litt på tur. Skjønner ikke helt de testene, må ha vært et miksa parti.

Holder meg til forventa tante om en uke, blir vel en test uti uka (tipper det blir snarere enn som så, syns det er god hverdagsspenning og det har ingen negativ påvirkning på humøret å se blenda tester - så alt er greit)
 
Oioi pms var lenge siden jeg hadde kjent på gitt. Eksplosiv to say the least!!
 
Husker å ha hatt sinnsykt vondt i eggstokkene begge sider natt til fredag. Kombinert med EL slim lørdag og så tørt etter det så må jeg bare anta at EL har vært evt har i hvertfall kroppen prøvd på en

Fikk nye tester i dag, negativ både HCG og lh.
 
Tr kom dundrende i går og kjører på med fornyet styrke i dag. Minner meg om tanta da jeg var tenåring. Ikke rart jeg var blodfattig på de tida :facepalm:
 
CD 4 og svak strek på lh test. Tiden går saaakte! Blir kanskje dårlig med BD denne pp pga mannens jobb, men vi får følge med på EL så må vi da få til noe :facepalm:
 
Spennende og følge deg :) siden vi begge prøver på nr 3 :)
 
CD 6 og fortsatt et stykke unna EL. Ikke sett noe til TR siden cd2 og litt spotting cd3, for såvidt ikke helt unormalt med pause i TR for meg men nå begynner det å bli rart fordi tappen er høy hard og CF er som vann

Så jeg tok en hgc sammen med EL testen i formiddag. Idiotisk. Så jeg la den vekk. Så på den etter 2-3 timer og ser en tydelig skyggestrek :banghead:

Så blir vel å ta en ny i morgen som jeg må se på FØR FRISTEN :arghh::banghead::joyful:

Tulletestetøs:dead:
 
Holdt ikke til i morgen. Tok en strips 16.30 (annen batch, fortsatt skygge) og en helt annen test nå kl 19.

Blir ikke klokere. Demonterte den siste og tok bilde.

Øverste bildet er redigert
 

Vedlegg

  • CBB7BF63-4130-49FC-AE7D-367B19F57C6E.jpeg
    CBB7BF63-4130-49FC-AE7D-367B19F57C6E.jpeg
    312,7 KB · Visninger: 98
  • E65C887B-49EB-41EF-BCDA-4B971F16AA3B.jpeg
    E65C887B-49EB-41EF-BCDA-4B971F16AA3B.jpeg
    162,6 KB · Visninger: 91
Jeg kan nok garantert slutte å teste etter EL med det første. Tok en test til. Den er svakt men synlig positiv. Ba til og med mannen se (sa det var EL test :hilarious: han er clueless) og han kunne se noe svakt.

Av en eller annen grunn har jeg HCG i kroppen. Er jeg gravid er jeg ca 3+0 men jeg antar at det er en kjemisk eller delvis SA (supert å fucke opp syklusen første runde). TR kom bare 5-6 dpo og det har neppe vært høy nok progesteron til å beholde et evt befrukta egg :blackalien:

Blir å ta CBD i morgen tidlig og så evt om en uke.
 
Back
Topp