Tre tegn på at dere fortsatt er kjærester!

M

Moderator Steffen

Guest
"Kjærligheten kan tåle mye. Det er mange par som har gått gjennom store påkjenninger, men som likevel har klart å bevare kjærligheten og gleden over hverandre. Felles for disse parene er at de midt oppe i alt det vanskelige har husket å ta vare på paret sitt. Kjærligheten kan tåle mye, men den tåler ikke å bli oversett. Det som ikke vannes, vil lett visne, og slik er det også med kjærligheten."

Det kan være tøft å huske på å være kjærester i småbarnsperioden, men det er viktig å ta vare på kjærligheten og gnisten i parforholdet. Kanskje dere finner noen tips i denne artikkelen?

love-couple-on-the-beach-picture-id636464974.jpg


Hva gjør dere for å ivareta parforholdet? :)
 
Akkurat nå gjør vi ikke mer enn å komme oss gjennom dagene[emoji6]
Har en drøm om at besteforeldrene kan komme å passe ungene en helg, men det er vel fjernt enn så lenge.
 
Småflørter, sovner i hverandres armer, lager mat sammen med et glass vin og kysser her og der [emoji173]️
 
Vi prøver å gjøre ting som ett par av og til, ikke bare foreldre. Ta vare på det fysiske og prøve å snakke til hverandre på en ok måte (ikke være meggete fordi man har en kjip dag).

Det er vanskelig av og til, men på en annen side kan det være en fin date bare for oss å storhandle på butikken uten ungen på slep [emoji16]
 
Jeg og samboeren har våre dager der vi gjør hver våres interesser i noen timer eller så lenge det varer :) Og det synes jeg er greit at vi kan ha muligheten til å gjøre hver våres ting siden vi har forskjellige interesser, selv om noen ting er felles :):) Men ellers så er det jo at vi støtter hverandre på de områdene vi kan støtte hverandre, for det er ikke alt vi kan hjelpe hverandre med. Så da betyr det mye det at vi vet at parteneren er til stede for å støtte selv om ikke får mulighet til å gjøre noe :)
Det at vi kan ha filmkvelder i ny og ne og ha laget maten selv eller bestille ut i fra hva vi ønsker. Da trenger det ikke være en film eller to som varer i evigheten :hilarious: men som begge ønsker å se på

At vi kan snakke ut om ting og tang. Det er ikke alltid man kan snakke der og da til partneren og da er det greit å vite at man kan tar den samtale med familien eller venner :) Trenger nødvendigvis ikke å føle at man skuffer den andre selv om man ikke kan snakke med partneren, men noen ganger kan det faktisk være greit å ha flere å snakke med :) men har alltid vært ut i fra hva det gjelder for hvem jeg snakker med det om

vi gi komplimanger til hverandre som ikke trenger å være overdrivet eller må sies flere ganger om dagen, men at vi viser takknemlighet ovenfor partneren sin :) Noen ganger syns jeg et smil kan være med på at partneren viser takknemlighet uten at han trenger å si noe som helst til meg :D


Siden jeg og samboeren er i fra to forskjellige plasser å det blir det fort at jeg føler jeg er på ferie selv om jeg ikke er det. Men det syns jeg er avslappende for da har jeg muligheten når jeg er i hjemplassen min å besøke familien som bor litt her og der. Og at jeg får bruke tiden med åvære med venninner :smug:

Men ellers vet jeg ikke konkret hvordan man kan liste opp hvordan man tar vare på et forhold for forhold kan være så forskjellige selv om de er ganske like :):):)
 
Back
Topp