Tre blir fire :)

M4mmsen

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Hei, tenker det er greit for min egen del å ha en plass hvor jeg kan skrive ned tanker, symptom og mer.
Kan jo fortelle litt om meg selv først. Jeg er 23 år, har samboer og en baby på 7 mnd! Jeg er student, og er tilbake på skolen igjen, så hverdagen er ganske travel for tiden! Vi har villet ha to tette så nå er vi overlykkelige for lille frøet i magen ❤️❤️!

I følge min siste mens har jeg termin 25.juli, og er altså 5+4 i dag!
 
Last edited:
6 + 0

Halvveis til de magiske 12 ukene! Det blir spennende fremover! Vi har fortalt nyheten til våre foreldre, og de ble veldig glade alle fire :) Vi venter litt med å fortelle til onkler og tanter.

Jeg er ikke dårlig, og merker igrunn ingenting til at jeg er gravid, bortsett fra litt murring/stikking i livmoren. Med sønnen min var jeg ganske dårlig frem til ca uke 14-15 :p
 
7 + 0

Jaja, tiden går, og den går faktisk litt fort... Så det er bra! Jeg er opptatt med skole, juleforberedelser og min lille gullgutt :) Har begynt å få litt vondt i korsryggen om jeg trakker mye, kjenner også en del strikking og murring.. Uten om det merker jeg ikke at jeg et gravid, så det er deilig :)
 
8+1
Har vært en del dårlig de siste dagene, men er usikker på om det skyldes graviditeten eller omgangssyken.. Eller en kombinasjon :p Ellers synst jeg dagene går fort! Vi har fortalt om graviditeten til de nærmeste av familien og de ble selvsagt kjempeglad! :) Skal på privat ultralyd neste uke, så det gleder vi oss til!
 
9 + 0

Var på tidlig UL og ble flyttet tilbake, så nå tilhører jeg august i stede.. Jaja så lenge baby er frisk og levende så klager jeg ikke! :)
Formen er egentlig helt grei. Er litt uggen inni mellom, men har ikke kastet opp.
 
10 + 0

Har bestilt meg jordmor time om et par uker, så de får bestilt ordinær UL :) Formen er grei nok enda, er ganske trøtt og sliten. Får ikke tatt meg skikkelig av babyen min, men heldigvis har jeg en mann som er veldig flink å ta han når jeg trenger å sove!! :)
 
11 + 0
Ingen forandringen i formen enda, egentlig :) Jeg er bare veldig trøtt, men er fortsatt glad for at kvalmen holder seg borte!
 
17+0
En stund siden jeg har skrevet her nå! Formen er grei, er mye sliten og trøtt. Har begynt å kjenne litt på bekkenet og det uroer meg litt!

Vi har hvert på ul og alt stod bra til :)
 
Back
Topp