Treårstrass....

Vebis

Andre møte med forumet
... Idag tidlig klikket pjokken på tre fordi at pappaen delte brødskiven i 2... Han hylte i et kvarter om at han bare likte helebrødskiver... Noen som kjenner seg igjen?

[;)]
 
Høres kjent ut detta ja...Trulta her er riktignok bare 2 1/2 år,men er akkurat de faktene!
Så lurer på om ho starter på trasse nlitt tidlig...[&:]
 
Har en gutt som er 3,5 år, og han kan være utrolig vrien av og til.[:@] Når han har bestemt seg f.eks å gå ned trappen alene og du ikke fikk det med deg og tar og leier han ned, så blir han helt galen og går opp igjen for å så gå ned alene. Og det finns mange andre ting og. Håper det kommer seg når han blir 4 år.
 
Hehe... Jenta mi på 1 1/2 har allerede begynt å få veldig så bestemte meninger[:-] Så jeg gleder meg virkelig til det setter inn for fullt[:(]
 
Idag fikk jeg se mye av det andre går igjennom når det gjelder trassen... Jenta mi på 19 mnd fikk litt kjeks i en kopp, men jeg satte den på feil sted så hun begynte å sutre og hyle verre.....[&o] Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til hun blir verre igjen nei!!!
 
Datra mi blir 3 år nå snart, hun har bestemte meninger på alt. Hun velger selv klær,ellers blir det feil. Skal smøre maten selv og spise middag med kniv og gaffel.. det tar sin tid å få gjort ting her. Men lar henne holde på, de skal jo lære seg å bli selvstendige!
 
Den kjenner jeg igjen ja. Hu mi begynnte ved to års alderen, er nå 3,5 år og det begynner heldigvis å dabbe av litt(til neste trass slår inn), er forsatt ei meget bestemt ung frøken som vet hva hun vill, men hylinga har gitt seg[:D] Vi får trøste oss med at det slutter en gang.
 
Back
Topp