Trass

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Naive meg trodde trass ikke begynte før 2 årsalderen... MEN, for 4 dager siden fikk min lille engel svarte (i stedet for hvite) vinger!![emoji33][emoji33][emoji33] Det er som en bryter som er blitt slått av (eller på). Absolutt ALT er blitt en kamp. Er vi alene?[emoji53]
 
Helt normalt at noen begynner tidlig eller seint.
Like greit å bli ferdig med den fortest mulig tenker jeg. Selv om det er et herk [emoji22]
 
Sterk vilje på denne prinsessen også :eek:
Slenger hodet bakover, og sier nei vil ikke titt :p Og motarbeider oss med alle muskler hun har om hun ikke vil i bilstol, vogna, ha ny bleie, eller bli satt ned etter bæring osv.
Sier klart i fra til storesøster på 3 år også når hun vil noe, eller ikke vil ;)
 
Kjenner meg veldig igjen! Gutten er helt umulig å ha med på handlerunde i butikken, og vil heller ikke sitte i vogna med mindre han skal sove. Veldig bestemt, og vil helst forsøke å ta på sokker og klær selv og sier «NEI» når vi snakker i mot og vil hjelpe. Lurer på hvor lenge det varer :p Samsovet siden han var 11 mnd, og ammer fortsatt, og vi som tenker på å bli prøvere nå i sommer. Makter nesten ikke tanken på graviditet når ting er såpass slitsom som nå....
 
Trass her også.. Absolutt ALT er en kamp. Slenger seg ned på gulvet å hyler, løper motsatt vei, nekter å pusse tenner og byttr bleie. Kle på? Oh lord, det er et kapittel for seg.
Jeg er blitt den mora som bærer en krakilsk unge ut av butikken med to handleposer slepende på arma, med svetteperler i panna [emoji849][emoji28]
 
Trass her også.. Absolutt ALT er en kamp. Slenger seg ned på gulvet å hyler, løper motsatt vei, nekter å pusse tenner og byttr bleie. Kle på? Oh lord, det er et kapittel for seg.
Jeg er blitt den mora som bærer en krakilsk unge ut av butikken med to handleposer slepende på arma, med svetteperler i panna [emoji849][emoji28]

Samme her. Jeg har forlatt butikker uten varene grunnet krakilsk unge[emoji849][emoji23]
 
Hvordan gikk det med trasserne deres?

Vi har begynt nå tror jeg. Fytti rakkern! Jenta vår som til vanlig kan prate i fulle setninger skriker bare IKKE til alt uten noen ekstra forklaring. Vil ingenting, men ombestemmer seg to sek senere og vil likevel og blir kjempesint hvis vi ikke etterkommer. Legging har plutselig blitt et mareritt, morgenen også. Med en liten 6-ukers lillebror i hus kommer det til å bli en slitsom høst! :banghead:
 
Back
Topp