Tran

Cowgirl

Forumet er livet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Gir dere tran? Liker babyen det?
Her kommer det rett ut igjen. Det gikk fint før men nå nekter han. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg bruker "sprøyte"
 
Han liker det, men ødelegger jo alt av smekker og nattdrakter med tranlukt, så gir bare d-vit dråper :p kunne kanskje prøvd og gi med skje, men kommer iallefall litt ut når jeg gir med sprøyte. Dråper er vel greit det også, tran stinker :-D
 
Jeg gir D vitamin, han gulper sånn så tranen ødela klærne[emoji85]
 
Hva er forskjellen på tran og D-vit dråper?[emoji848] har alltid tenkt at tran er best, derfor begynte jeg med det:) smaker d-vit bedre?
 
Hva er forskjellen på tran og D-vit dråper?[emoji848] har alltid tenkt at tran er best, derfor begynte jeg med det:) smaker d-vit bedre?
Vet ikke om d smaker noe, er bare 5 dråper man gir, enten rett i munnen eller fra skje. Så blir ikke så masse gris, og lukter ikke ;-)
 
Er jo sikkert en fordel med tran, flere vitaminer osv, men gidder ikke når alt av klær og smekker blir ødelagt :p
 
Er jo sikkert en fordel med tran, flere vitaminer osv, men gidder ikke når alt av klær og smekker blir ødelagt :p

Enig med deg:) gidder ikke når han bare spytter ut igjen heller. Håper det går bedre med dråper:) er det på apoteket du kjøper det?
 
Hva er forskjellen på tran og D-vit dråper?[emoji848] har alltid tenkt at tran er best, derfor begynte jeg med det:) smaker d-vit bedre?
Forskjellen er jo at de i tillegg får i seg omega 3 med tran.. :) Men vi har også byttet ti d-dråper.
 
her har hun fått påvist refluks, så vi gir d vitamindråper :) Det fikk storesøster også. nå får hun tranfisker som hun tror er godteri :p
 
Back
Topp