tralala.. det er alt tirsdag!!

Trillemor82

Forumet er livet
skal si dagene flyr unna... selv for meg som går hjemme...

har måttet sove de siste to dagene..så de har iallgfall flydd fra meg! :)

I går var jeg på kino,så "whats your number" ganske morsom.. typisk jentefilm..så om noen vil på kino og se noe som er lett underholdene kan jeg anbefale den... hele salen lo med på det samme.. morsomt.. !

Nå har jeg satt innpå en banankake... har ikke rukket å spise opp de bananene jeg kjøpte nå sist.. og nå likerikke jeg dem lengre.. så da slang jeg dem sammen i en banankake.. tenkte jeg skulle se om jeg fant noe bananbrød også.. så kanskje jeg får brukt opp de tre siste.. noen med noen tips? gidder ikke bake mere kake liksom.. for da blir det bare til at jeg småspiser heeele tida.. :P
 
God tirsdag :-)
I dag skal vi besøke bestefar på sykehuset han blir ikke noe bedre, så detter blir nok et forvel. Gleder meg ikke.Han er den sistlevenede besteforeldrene jeg har.
Ellers så skjer det ikke stor her i dag. Sovet dårlig i natt med en turbo knøtt i magen som har sparket i alle retninger. Men er koselige å kjenne liv så skal ikke klage.

Høres ut som perfekt film til meg og vennina mi Trillemor.
 
den var sinnsykt bra snuppa!!

huff.. ikke morsomt med bestefar på sykehus... håper det blir et koselig farvel...:( er ikke noe morsomt å gå slik på vent heller.. det sliter sånn på.. og sikkert spes tøft når formen din ikke er helt på topp heller... :( tenker på deg fru!
 
Hei, damer - tok sin tid før jeg fikk svart i dag - har vært på jobb hele dagen, fikk opp pc'n da jeg kom hjem, men var for opptatt med matlaging og "ungepass" til å skrive noe... etter middag var det en tur på jobb igjen - hyggelig jobbing da - vi på jobb har lovet å stille med et stykk personale på svømmekurs for innvandrerkvinner, og i dag var det ingen damer som var på vakt i bofellesskapet - så jeg meldte meg frivillig. En time i varmtvannsbassenget med 8 damer fra forskjellige land i asia og afrika, var helt greit det.

Når jeg kom hjem igjen var August lagt, og JOhanna og G satt og spilte spill, så jeg slo meg ned med dem og spilte jeg også, til det var leggetid for Johanna - nå er hun i seng, og jeg har slengt meg på sofaen. Vi skal se sinnasnekker'n, men svigerfar kom nettopp inn døra for å få noe hjelp, så jeg passer på å oppdatere meg her - og så tror jeg at jeg skal gå og ordne meg en kopp varm te og litt kveldsmat også.
 
Back
Topp