Tr kommer ikke

Klodehode

Elsker forumet
Satte inn kobberspiral rett etter 6 ukerskontrollen etter at jeg fikk minsten.

Ble informert om at denne ikke skulle ha noe innvirkning på syklus annet en at jeg kunne få noe større bløding. Nå er minsten 17 mnd og ingen tr enda. I de siste ukene har bekkenet begynt å tulle, jeg er kvalm og uggen og tanken har slått meg at dette ligner graviditetsymotom. Vi har egentlig bestemt oss for at vi er ferdige med barn, og jeg trodde vi var safe når jeg hadde satt inn spiral???

Kan kobberspiralen hindre tr??

Jeg ammer minsten litt enda, begrenser seg til morgen og kveld og gjerne en gang i løpet av natten, kan det være nok til at tr ikke dukker opp?

Huff, uvant å ikke være i ekstase av en mulighet for å være gravid. Føler meg nesten litt stygg.

Vet at det bare er en test som kan gi meg et klart svar, men må psyke meg opp litt først.




Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Er jo mulig at du ikke har fått tr pga at du ammer enda da. Ta en test så slipper du å undre
 
Kjenner flere som har blitt gravid med både kobber og hormonspiral så jeg tror kanskje du bør ta deg en test nå og blir den negativ kontakt gynekolog for kontroll av spiralen.
Kan hende den har falt ut eller vandret og vips!
 
Oppdater gjerne etter testing, men kan være at tr ikke kommer siden du fortsatt ammer på natta. Kan være nok til at det utsettes. ;)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
Har ikke fått testa, bor litt avsides til så få tak i test er nesten en dags jobb. Mener de har test på butikken i nabobygda, men hadde ikke mulighet til å reise dit idag. Hadde egentlig slått meg til ro med at tr ikke dukket opp fodi jeg fremdeles ammer, men så dukket disse symptomene opp.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg fikk ikke mensen igjen før et par uker etter ammeslutt og jeg ammet kun kveld siste tiden så kan jo være det. Men ville tatt en test for sikkerhets skyld likevel:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp