Trøtt før fødsel?

Prøver90

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
Septemberhjertene 2018
noen som opplevde å være mye trøtt og å sove mye før fødsel startet? Har hatt en del
Maserier siden i natt og har nå litt spor av blod ved dobesøk så noe er på vei til å skje. Men jeg er så ufattelig trøtt og tung i huet. Flere som opplevde det rett før fødselen satt igang?
 
noen som opplevde å være mye trøtt og å sove mye før fødsel startet? Har hatt en del
Maserier siden i natt og har nå litt spor av blod ved dobesøk så noe er på vei til å skje. Men jeg er så ufattelig trøtt og tung i huet. Flere som opplevde det rett før fødselen satt igang?

Ingen fødsel på gang her, men hadde kraftige og regelmessige kynnere i hele går og i natt. De kom sånn ca hvert 5 minutt, men tok seg aldri opp i styrke. Det jeg reagerte mest på var at jeg ble helt sykt trøtt og utslitt. Så tenkte kanskje det var noe på gang. Får bare vente å se utover dagen i dag.

Høres veldig ut som ting er på gang for din del ja! Jeg tenker at kroppen kanskje går i «rolig-modus» for å spare mest mulig krefter til fødselen.
 
Har verken rier eller kynnere. Tror slimproppen har gått, men ellers null tegn til fødsel her... Men, jeg er vanvittig trøtt for tiden. Kan sove 5-6timer på natten, være våken et par timer for så å sove ti 3-4 timer. Har også en ettermiddagsdupp på alt mellom 15min og en time :oops: Veldig klar for at mini skal komme, men ligger ann til max overtid her dessverre...
 
Back
Topp