Trøske

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Det ser ut til at vi har fått trøske. Typisk nok er det fredag og stengt legekontor, så det eneste vi kan gjøre er å ringe legevakt. Men trøske er vel ikke akutt, så sjansen for at vi får komme inn for å få resept på medisin er vel heller liten.
Men behandling av mine bryster trenger ingen resept. Vil det være hensiktsmessig å starte behandling av meg i morgen, men vente til mandag med å begynne behandling av baby?
Og hvor kjapt vil behandling virke hos meg? Det gjør vondt å amme, så jeg kunne virkelig trengt kjapp behandling.
Babyen ser ikke ut til å ha ubehag. Hun spiser godt og lenge. Men hun er sår på tungen, og blør litt derfra. Jeg ser for meg at hun da er utsatt for infeksjoner, men ifølge føden er det ikke akutt så jeg må bare roe ned katastrofetankene.
 
Ville ringt legevakt og henvist til skriv fra NKA i morgen for å få rett medisin jeg, med sopp er det bedre jo før man får behandlet :)
 
Ville ringt legevakt og henvist til skriv fra NKA i morgen for å få rett medisin jeg, med sopp er det bedre jo før man får behandlet :)

Ja det hadde vært fint om vi hadde fått det til. Kom ikke igjennom på tlf i kveld. Får prøve igjen i morgen.
 
Back
Topp