Trøske og flaskeproblemer

Hva???? Du kan helt fint ta de tablettene samtidig!! Hvorfor anbefalte ho mme ved siden av? Når ammingen funker er jo det kjempefint, kan du ikke få hjelp til puppen?
Veit du hva, ta kontant med legen på helsestasjonen! Få hjelp derfra! Si at du blir møtt dårlig ho legen!

Tror kanskje jeg skal moderere svaret mitt, nå som jeg har fått den timen litt bak meg. Var litt irritert der og da, men ikke bare pga svaret. Tror kanskje jeg innerst inne håpte på en quick fix, selv om jeg vet det ikke finnes :p

Grunnen til at hun tok opp det med mme var fordi hun spurte om han tok flaske, og om jeg kunne kanskje pumpe hvis det var for vondt å amme.

Jeg svarte at han tok flaske, hadde av og til fått litt mme, da pumping ikke funker spesielt bra. Og nå med disse sårene er det egentlig like vondt.

Hun så nærmere på sårene, og var enig at der de lå ville de jo gå opp hver gang han tar tak. Hun foreslo derfor å avlaste med mme en liten stund, for å gi sårene tid til å gro.
Når det er på sitt vondeste er det veldig fristende - og han får kanskje en runde med mme per dag, men ser jo at det ikke er nok... eller - hvis jeg i tillegg lar puppene lufttørke, så kanskje. Men var på besøk til i går, og i dag er det babysvømming...

Legen tenkte at det kanskje så ut som trøsken hadde gitt seg, og at det spm satt igjen var sårene.. og at hvis disse klarte å gro, så ville resten gå seg til.

Det er i alle fall tatt prøve av sårene og av melken; så hvis det henger i, så får vi jo svar på det snart :)
 
Hva???? Du kan helt fint ta de tablettene samtidig!! Hvorfor anbefalte ho mme ved siden av? Når ammingen funker er jo det kjempefint, kan du ikke få hjelp til puppen?
Veit du hva, ta kontant med legen på helsestasjonen! Få hjelp derfra! Si at du blir møtt dårlig ho legen!

Fikk sms fra legen for en time siden, prøvene viste gule stafylokokker - var visst derfor såret ikke grodde.

Nesten litt lettet, at det ikke bare var. Jeg som holdt på å bli sprø :p
 
Back
Topp