Tråd for merkelige kommentarer

unike

Elsker forumet
Julibarna2014
* " hun later som hun har mage nå, men det blir verre"

* "det hadde vært uhørt å være alenemor på min tid" ( kommentaren i seg selv er ikke merkelig, men som første setning etter å ha fått vite om barnet syns jeg var usømmelig. Hva skjedde med "så koselig, gratulerer"?)

Regner med at det vil drysse inn merkelige kommentarer dere får høre. Vondt der og da kanskje, og til tider kan det bli latterlig, men får vi det ut så er det bedre enn å gå rundt og irritere seg over dem.

Ser frem til hvor idiotiske kommentarer kan bli. Regner med at de blir verre utover hehe

Sikker på du er gravid? Er jo ikke noe mage på deg, men du er jo bare skinn å bein da...
Folk kan få seg til å si så utrolig mye dumt ja

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

"Synes ikke det er god nok grunn til ikke å komme i bursdag."

(Eh?! Blir kvalm bare av å snu meg og er så trøtt at jeg nær sagt har narkolepsi. Ikke kan jeg drikke heller.)

Er også merkelig ikke å få en kommentar i det hele tatt. Vi fortalte det i et familieselskap hvor det var tre personer som ikke visste det. Mormor ble veeeldig glad, onkelen min sa ikke gratulerer eller noe som helst... Veldig rart

Er også merkelig ikke å få en kommentar i det hele tatt. Vi fortalte det i et familieselskap hvor det var tre personer som ikke visste det. Mormor ble veeeldig glad, onkelen min sa ikke gratulerer eller noe som helst... Veldig rart

Helt enig. Jeg har også fått samme reaksjon flere ganger. Merkelig!

"sikker på at dere skal beholde barnet?.."

Typen og hans far har nettopp fått kontakten tilbake så jeg tror ikke han tengte helt over hva han sa..
Typen ble utrolig skuffet og såret iallefall mens jeg ble fly forbanna å sa han ikke trengte å være bestefar om han ikke ville :-\

Isjamei..den var drøy ja..

Fikk denne fra kjip kjerringkollega med en gang jeg slapp nyheten på jobb:

*" var det planlagt, eller..?"

Kjerringen holder jeg meg langt unna og stoler minimalt på. Hun vet ingenting om meg og slik skal det forbli. Likevel hang hun over pulten min som om hun trengte helt relevant informasjon.

Hun fikk et politikersvar tilbake og slik skal jeg fortsette med henne. :)

Hehe ja enkelte tror jeg ikke veit hvor sårt eller stygt det de sier er men har de fått det samme spørsmålet tilbake så har de reagert på samme måte som oss ;-)

Som min mor sa, ingen andre har noe å si på det at vi skal ha barn så drit f*** i hva de sier. de kjenner oss ikke og ikke veit de hvordan vi gjør ting i hjemmet,økonomi osv osv :-)

Svigerfars kommentar når vi fortalte om graviditeten var: "jaja, da slipper jeg hvertfall å kjøpe så mye vin til jul..." Svigermor svarte ham da med "det er jo bra du ser noe positivt i det da".

Nå tåler vel jeg kanskje mer enn gjennomsnittet, men syns ikke noen av disse var så ille jeg :)

Folk sier mye rart, bare å overse..
Men syns heller ikke de fleste her var så ille.. :)

Jeg fikk en "fin" kommentar: " nå når du kommer til å legge på deg så mye så kan jo jeg bare få alle jakkene dine. Er jo ikke som om de kommer til å passe etterpå!"

Klarte ikke annet enn å le! Jeg har vært heldig med de to andre å tatt av alt jeg har lagt på meg under graviditeten så hvorfor skal jeg ikke klare det denne gangen :-P

Jeg fikk en "fin" kommentar: " nå når du kommer til å legge på deg så mye så kan jo jeg bare få alle jakkene dine. Er jo ikke som om de kommer til å passe etterpå!"

Klarte ikke annet enn å le! Jeg har vært heldig med de to andre å tatt av alt jeg har lagt på meg under graviditeten så hvorfor skal jeg ikke klare det denne gangen :-P
Haha!! :D

Mannen min fikk høre "Jøss, har du vært bortpå HU?!" Av en mann i familien som ALLTID er frekk. :confused::mad:

Den var fæl da :O

mannen min fikk spm fra en om det var planlagt. mannen bare lo og sa det var meeeget planlagt, her stod vi i så mye at det kom til å bli et helt fotballag til slutt! og så måtte han skryte av lillemannen sin som hadde gjort en så god jobb, haha! var visst han som spurte som ble litt flau til slutt ;)

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke hørt noe, men ei dame på et julebord var over 38 år og gravid... Og mannen (ikke hennes) som holdt tale, så så pent at hun kom til å føde på et pleiehjem... Da fikk jeg hakaslepp... Si noe sånt foran 30 mennesker agitt..

Back
Topp