Tovet hår

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Hei alle supre mammaer[emoji4] Trenger tips. Lille er nå 14 mnd og har begynt å få veldig tovet hår i bakhodet etter en god natts søvn. Noen som har tips til hvordan dette kan unngås eller hvordan kamme det lettere ut?[emoji4]
 
Lille vår fikk noen "dreadlocks" i bakhode etter en god lur og nattesøvn. Jeg klipte de pittesmå tova dottene hennes av. Nå er lille 6 mnd å får ikke sånne lengere :)
 
Lille vår fikk noen "dreadlocks" i bakhode etter en god lur og nattesøvn. Jeg klipte de pittesmå tova dottene hennes av. Nå er lille 6 mnd å får ikke sånne lengere :)

Hehe...takk for tips, men litt mye hår og kommer til å se veeeldig merkelig ut om jeg klipper. Så, har gått til innkjøp av balsamspray og håper det fungerer
 
Slet med håret til lillemor her også, babyshampo var bare å glemme så prøvde med min shampo og balsam fra Maria Nila og det funket supert! [emoji1305] den er vegansk, parfymefri og parabenfri så kan trygt brukes på de små [emoji4]
 
Har ikke klippet min enda, og han har masse krøller og dill :p Balsamspray hjelper suverent!!!!
 
Back
Topp