Topp 100 - Skravle august

Det er klart. Men i lengden hadde det blitt et tapsprosjekt, ikke emosjonelt kanskje men økonomisk ;) og så er jeg av den mening at barn har godt av å være i bhg da. I alle fall fra de er et år-halvannet :)
Det er jeg også enig i.
De trenger å sosialiseres, og siden veldig få er hjemme med sine barn nå om dagen vil det ikke skje om de er hjemme
 
Det håper jammen jeg og! For når mini og junior tuter samtidig, blir mor litt rådvill! :p Går stort sett bra, men enklere om man bare kunne forklart at de må være litt tålmodige :)
Slitsomt med felles sutring, ja:p
Går litt bedre her nå da...minstemann har jo blitt 3 år:)
 
En type blanding av sterke kynnere og type rier. Både begynt åpning og slimproppen har begynt å gå.. Så blir spennende å se når hun velger å komme..
Litt festlig at det begynte når jeg la meg i går. Begynte i perm etter midnatt og samboeren kom hjem i går.
Nå skal jeg prøve meg på 2-3 timer søvn, siden det ble veldig lite i natt.
Så spennende! Kan gå alt fra veldig kort tid, til enda mange dager da. Men overtid på termin blir det neppe;)
 
Mhm. Jm på sykehuset sa alt fra i dag til om 4 dager. Men kjenner noen som har gått lengere enn det også
Med andremann gikk jeg slik 7-8 dager, men skjønt at det vanlig med flergangs enn førstegangs.
 
En type blanding av sterke kynnere og type rier. Både begynt åpning og slimproppen har begynt å gå.. Så blir spennende å se når hun velger å komme..
Litt festlig at det begynte når jeg la meg i går. Begynte i perm etter midnatt og samboeren kom hjem i går.
Nå skal jeg prøve meg på 2-3 timer søvn, siden det ble veldig lite i natt.
Oi. oi. oi.
Så spennende :)
Masse lykke til
 
Back
Topp