TOPP 100 - premier mai! Vinn en Babybjørn bæresele!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
toppbanner-topp-100.png

sko-mai.png
1 par skofus sko fra Skoringen.
Velg mellom blå eller rosa som avbildet.
Finnes i størrelsene. 19 - 23. Klikk her for mer spesifikasjoner!

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Babybjørn-topp-100-mai.png

1 stk Babybjørn Bæresele - Baby Carrier Miracle -Passer fra nyfødt til ca.15 mnder.

(Sort som avbildet.) Les mer om Babybjørn Miracle bæreselen her!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

cd-rom-mai.png

1 stk ANKI & Pytte - kapsyljakt cd-rom med 17 spill. (Blant annet: Syng og lag lyd med Anki, kjøp leketøy og regn i sammen, tegning, kappseiling, bingo, labyrint og flere.)

Laget etter den store svenske tv-suksessen "Bolibompa".
Anbefalt fra 3 år. Spillet er på svensk.

KLIKK HER FOR Å SE HVEM SOM ER PÅ TOPP 100!

Vinnere annonseres i tråden på Bilde og konkurranseforumet mandag 3.juni.

Denne gangen vil jeg vinne;-) Tror jeg har vært på topp 100 hver måned siden omleggingen:-P

Vil vinne jeg og :) vært innafor topp 100 3 ganger..

Kjempefine premier!:)

Info: Det har vært en liten dobbelbooking her på premier. Har derfor måttet skifte ut den ene premien, håper dere liker den "nye" premien :-)

Håper jeg vinner sko eller bok:-P

Babybjørn er jo ikke ergonomisk riktig for barnet da, men de andre premiene er toppen:)

Babybjørn er jo ikke ergonomisk riktig for barnet da, men de andre premiene er toppen:)
Ifølge informasjonen om bæreselen så skal det være ergonomisk riktig for barnet:

Fra nettsiden til babybjørn: "The baby carrier is developed in cooperation with pediatricians and is anatomically adjustable to fit your growing child. This means that baby’s head, neck and back are properly supported at the same time as baby’s legs and hips are kept in the correct position – right from day one. Read more about BABYBJÖRN Baby Carrier Miracle – from concept to product."

Ifølge informasjonen om bæreselen så skal det være ergonomisk riktig for barnet:

Fra nettsiden til babybjørn: "The baby carrier is developed in cooperation with pediatricians and is anatomically adjustable to fit your growing child. This means that baby’s head, neck and back are properly supported at the same time as baby’s legs and hips are kept in the correct position – right from day one. Read more about BABYBJÖRN Baby Carrier Miracle – from concept to product."

Så bra om de også har fått ergonomisk riktige seler !:)

Den ser bedre ut enn den har vært på bildene, men synes ikke den ser bra nok ut mtp. Sittestilling. Jeg avstår iallefall å ta i mot den som premie. ;)

Back
Topp