Topp 100 mai. VINNERE ER TRUKKET!!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Tefruen vant DUPLO Min første traktor

Alvea vant DUPLO Min første gård FÅTT MAIL

Totoro^-^ vant Barnevader i valgfri farge og størrelse

Attpåklatt2016 vant Valgfritt plagg fra MarMar Copenhagen 0-14 år, verdi inntil 649,- FÅTT MAIL

razika vant PERSONLIG DØRSKILT FRA UKEPLAN FÅTT MAIL

Enkefalos vant Firstbike Limited, du kan velge mellom orange eller blå. FÅTT MAIL

mia1986 vant Storksak Tote Diamonds Black

Lady_Z vant Pysj fra Lilleba FÅTT MAIL

Nienna. vant MiniMeis FÅTT MAIL

Piksi vant Våtdrakt - "Shortie" og badesko i valgfri farge og størrelse FÅTT MAIL

Knerthen vant Swimfin i valgfri farge
.
Thaliz vant PUJ flyte portabelt badekar FÅTT MAIL

All song vant Emaljekrus og bolle, valgfritt Snorkfrøken eller Mummi! FÅTT MAIL

Lillesnille:) vant PUJ HUG Fantastisk badehåndkle med vinger FÅTT MAIL

Gratulerer til dere alle ;D

VIKTIG!!!!! Alle vinnere må sende meg mail med navn og nick, adresse, mobilnummer og epost til

tamara.nygaard@sandviks.com

Merk eposten Topp 100 mai + det du vant



Banner_skravle_mai748x202.jpg

Hva er Topp 100?

Topp 100 er en oversikt over de mest aktive brukerne her på forumet. For å finne ut om du skravler nok til å ha fått en plassering på Topp 100 - KLIKK HER.

Har du skravlet nok til å allerede ha en plassering på Topp 100 mai?
Alle som ligger på topp 100 listen i mai er med i trekning av disse premiene:
10617_box1_in.JPG 10615_box2_in.JPG

"Den nye DUPLO Min første serien er rettet mot små barn mellom 1,5 og 3 år og sørger for flere timer med morsom lek og læring," sier Helene Teichert, PR Manager i LEGO Gruppen. "Med Min første gård kan foreldre lære barna sine om livet på bondegården og hva slags mat vi får fra dyrene. Min første traktor gjør det til en lek å lære om farger og frukt. Hva skal traktoren lastes med neste gang?"
Min første DUPLO serien er utformet for å hjelpe nysgjerrige smårollinger å lære mer om livet på bondegården gjennom lek. Settene inneholder fargerike og dekorative klosser som sørger for fargerik historiefortelling og kunnskap om livet på bondegården. Gårder, traktorer, frukt og dyr finnes intuitivt i mange små barns fantasi gjennom historiene de leser i bøker, ser på TV og hører om i det daglige liv.
DUPLO Min første traktor og Min første gård er tilgjengelige for salg nå. Den anbefalte salgsprisen per sett er 169,90,-

Barnevader i valgfri farge og størrelse
Barnevader.jpg

Barnevaderen as er et lite familiedrevet firma som har
utviklet den geniale Barnevaderen; den ultimate regnbuksen for barn som
elsker å leke ute i søledammene i all slags vær.
Premien er levert av Barnevaderen og har en verdi på 550 kr

Valgfritt plagg fra MarMar Copenhagen 0-14 år, verdi inntil 649,-
armerogben.jpg

Vår butikk er fylt med klær av kjent opphav og vi støtter ikke opp om store merker der vi ikke kan spore produksjonen. Vi er kresne i innkjøpsprosessen og stiller høye krav til mykhet, naturmaterialer, knapper og stoffkvaliteter. Vi har barneklær fra over 40 merker, i hovedsak nordiske merker som Esencia, FUB, Mole, CeLaVi, Duns, Krutter, Mini Rodini, MarMar, Serendipity og Ubang.
Premien er levert av Armer og Ben og har en verdi på 649 kr

PERSONLIG DØRSKILT FRA UKEPLAN
Ukeplan.JPG

Ønsk velkommen med et personlig dørskilt med bilder av dine familiemedlemmer eller kun tekst. Du lager ditt eget dørskilt med din design i webbestillingen der du kan velge farger, skrifttyper, symboler osv. Dørskiltet er i pleksiglass. Avstandstykkere/skruer i aluminium som gjør at dørskiltet står litt ut fra veggen følger med.
Premien er levert av Ukeplan.no
Facebookside: https://www.facebook.com/Ukeplan
Verdi 390 kr.

Firstbike Limited, du kan velge mellom orange eller blå.
firstbike.jpg
Storksak Tote Diamonds Black

Tote_Diamond Blk w acc.jpg
Storksak Tote er en helt ny veske fra Storksak. Laget av vannavstøtende nylon, romslig og super-lettvekt! Med regulerbar skulderrem kan den brukes over skulderen, cross-body og henges over vognen.
Tote er utstyrt med følgende: integrert flaskehoder, vattert stellematte og masse rom til å organisere alle sakene. Tekstilene er enkle å tørke av, designet er enkelt og stilig. Stor nok til å romme en laptop, romslig nok til å få plass til et klesskift.
Verdi ca 1000 kr
Premien er levert av Storksak

Pysj fra Lilleba
Lilleba.jpg duggfrisk.jpg
Nattøy og undertøy fra de norske designerne i Lilleba. Mykt, lekkert og nostalgisk rått. Og skjønt å ha på. Klærne i bambusviskose/bomull, som holder huden tørr – er godt for alle, men kan være et ekstra godt valg, hvis man har eksem.
Begge pysjene har vi i str.
call_skype_logo.png
call_skype_logo.png
62-68-74-80. Du kan velge mellom det ferskenfargede
printet som heter "Duggfrisk" og det blå "Arv".
Premien er levert av Lilleba og har en verdi på ca 500 kr

MiniMeis!
MiniMeis.jpg

MiniMeis er ett nytt norsk patentert produkt, som gir barna orkesterplass
under bæring. Den kan pakkes praktisk sammen, er ergonomisk god og gir
frihet til armene. MiniMeis er sammenleggbar og er derfor den minste og
letteste bæremeisen på markedet.
Premien er levert av MiniMeis og har en verdi på 1199 kr.
Se MiniMeisen på Facebook

Våtdrakt - "Shortie" og badesko i valgfri farge og størrelse
tørrebarn.jpg
Nettbutikken tørrebarn.no drives av
enkeltmannsforetaket Quo Vadis v/Grethe Marie Belboe og er et lite
familiedrevet firma som drives fra "kjøkkenbenken" hjemmefra. ;)
Premien er levert av Tørrebarn og har en verdi på 550 kr

Swimfin i valgfri farge. Verdi 299.-
SwimFin.jpg

Lær barnet å svømme med SwimFin, svømmehjelpemiddel som også fungerer som en vannleke. SwimFin inspirerer barnets fantasi og lek, og gir større selvtillit i vannet. SwimFin fungerer for alle aldre og evner, fra småbarn til vante svømmere. SwimFin har gjennomgått tester og fungerer for alle aldre, men er mest egnet for barn mellom 15-30 kg.
Premien er levert av Andemorshop

PUJ flyte portabelt badekar Verdi 349.-
PujFlyte.jpg

Flyte er et sammenleggbart baby badekar som er lett å ta på veien. Det tar liten plass når den er sammenslått og lett kan passe inn i en veske. Den har et hull i toppen og er lett å henge på kroken. Den er laget av et materiale som gjør det fint for barnet å bade i.
Premien er levert av Andemorshop

Emaljekrus og bolle, valgfritt Snorkfrøken eller Mummi!
snorkfrøken.jpg

Premien er levert av Multitrend og har en verdi på kr 349
PUJ HUG Fantastisk badehåndkle med vinger Verdi 399.-
PujHug.jpg

HUG er store og myke håndklær. Kommer i en mindre variant, Hug, for babyer og småbarn, og en større variant, Big Hug, for barn mellom to og åtte. All Hugs har anheng, slik at de enkelt kan henge kroker. Alle Hugs har «vinger» som gjør det morsomt for barnet å tørke seg.
Premien er levert av Andemorshop
 
Last edited:
Dere er så flinke til å samle premier, ja takk til alt. :D
 
Masse flott som alltid:D
Jeg har veldig lyst på den veska eller Mummiservicet ;) hehe
 
Oi. Bra jeg snart er ferdig med alle forberedelsene til lille kommer, og at jeg kun har to arbeidsdager i mai før permisjonen starter, for her var det mye fint jeg gjerne vil skravle meg med i trekningen av! :)
 
WOW - premiene blir bare flottere og flottere for hver mnd synes jeg! Bra jobba!!!
(Er det samme system som før igjen, at det bare trekkes likt mellom de 100...?)
 
Jeg slet med å lese det rosa på min app med mørk bakgrunn, men så ut til at alt trekkes, ikke noe over en viss plass eller innlegg, ja. Ikle helt som før, da noen ting var for de på toppen, men alt over lista.

Spennende vri
 
Jeg slet med å lese det rosa på min app med mørk bakgrunn, men så ut til at alt trekkes, ikke noe over en viss plass eller innlegg, ja. Ikle helt som før, da noen ting var for de på toppen, men alt over lista.

Spennende vri
Godt du sa ifra. Da skal jeg endre farge etterpå når jeg kommer hjem.
Alle premiene skal trekkes blant hele listen.
 
Back
Topp