Topp 100 juni! VINNERE ER TRUKKET!

En tråd i 'Generelt' startet av Forumansvarlig Tamara, 1 Jun 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Har svart på mailen din. Er normalt at det tar litt mer enn 12 dager ;)

• Liker Liker x 1
  2. jentemamma2 Glad i forumet Oktoberfruene 2018

Babynest hadde vert heilt supert å vinne til lillesøster i magen !

3. Kms92 Glad i forumet Desemberlykke 2018

Synes det er veldig rart at det skal ta så lang tid. Vanligvis når man bestiller privat så tar det maks 5 dager.. Jeg reiser på ferie i morgen og blir borte i to uker, og det er vel ikke mulig at andre kan hente produktet for meg, og da blir jo produktet sendt i retur da når jeg ikke har hentet det på postkontoret.

4. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP August 2018

Du får bestille postoppbevaring når dere er på ferie da :)

5. Kms92 Glad i forumet Desemberlykke 2018

Hadde jo absolutt håpet på at jeg slapp det da! Alt av info til bbhugme ble sendt 5 juni. Føler jeg blir en smule oppgitt over hvor lang tid det kan ta når man er vant til at posten bruker maks 5 dager fra bestilling til levering ellers x)

6. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP August 2018

Har ikke fått det jeg vant jeg heller enda, men sånn er det når man er så heldig å vinne noe så flott :)

7. Kms92 Glad i forumet Desemberlykke 2018

Jada, bevare meg vel. Er utrolig fornøyd og kry over at jeg vant, har ingenting med det å gjøre! Ikke utakknemlig overhodet, men jeg er noe frustrert over hvor lang behandlingstid det er på det man da eventuelt vinner. Jeg bare spør jeg altså.. Det er visst feil det og da..

8. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP August 2018

Neida, men da vet du at vi er flere som ikke har fått enda :)

• Liker Liker x 1
  9. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Premier man vinner blir ikke sendt ut samme dag. Som regel tar det lenger tid med premier enn med varer man handler har jeg sett.
    Om man ikke er hjemme pga ferie så må man finne andre løsninger, man får jo gjerne sms om at pakken har kommet, eller melding på digipost. Da kan man jo ringe posten å be de holde igjen pakken?

• Liker Liker x 1
  10. Kengu Forumet er livet VIP

20 dager er da ikke lang tid, heldig du som vant noe

• Enig Enig x 1
  11. Kms92 Glad i forumet Desemberlykke 2018

JEG synes det er lang tid etter hva jeg er vant til, og da er det naturlig å spørre, er det ikke?? Er jo ikke lov å spørre om noen ting her uten å få krasse svar tilbake..

• Enig Enig x 1
  12. Kengu Forumet er livet VIP

Klart det er lov å spørre å jeg svarte at det ikke var lenge, synes ikke det var krasst svar men om du synes det så beklager jeg :)

13. ~Ønskebarn2017 Forumet er livet Desemberlykke2017

Ønsker å vinne masse, men siden jeg har et alene i 2 uker har forumet ikke blitt så prioritert som "vanlig " nå er det ferietid og ferdig med utviklingstrinn pluss samboer er tilbake så kanskje jeg klatrer litt på listen allikevel og kvalifiserer.

• Liker Liker x 1
  14. BoOojaa Guest

Hvor ser man hvor mange innlegg man har startet?

15. Moderator Steffen Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP

Hei!

For å finne ut hvor mange tråder du har startet, må du gå inn på profilsiden din. Så må du velge fanen "innlegg", og bla helt ned - der det står "Finn alle trådene startet av..."

Så er det bare til å telle seg bakover, til du er ferdig med den aktuelle måneden.

Dersom du ønsker å se alle innlegg du har postet, totalt, uavhengig om du startet tråden selv eller ikke, så velger du "Finn alle innlegg skrevet av.."

Jeg har lagt inn lenkene direkte til din informasjon om dette, som du kan bruke, men ellers kan du forsøke den fremgangsmåten jeg beskrev :) Håper det ble forståelig!

• Liker Liker x 2
  16. ..christine.. Forumet er livet VIP Desemberlykke2017 Snøfnuggene 2018

Nå er det ikke mange dagene igjen

• Liker Liker x 1
  17. Magica87 Gift med forumet

Ikke lenge igjen, krysser fingrene :) Mange fine premier! :D

18. lusemus 71 Flørter med forumet

Vant sist har ikkje motatt premien enda.

19. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP August 2018

Samme her :)

20. ~Ønskebarn2017 Forumet er livet Desemberlykke2017

Da hadde jeg sendt en PM til moderator

Del denne siden