Topp 100 juli! GOD SOMMER!

En tråd i 'Generelt' startet av Forumansvarlig Tamara, 29 Jun 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Snuppeluppen Forelsket i forumet Vi som prøver :)

Så enig! Reagerte på kommentaren jeg også... Syntes at både forumansvarlig og moderatorene gjør en fantastisk jobb, og vi skal være glade for alt de gjør for oss. Utakknemlighet er ikke måten å gjøre det på...

Å ha muligheten til å vinne slike premier her i det hele tatt, er bare kjempeflott

Og for første gang har jeg klart å «karre meg inn» på lista, og hadde blitt overlykkelig av hver eneste premie

• Liker Liker x 2
  2. ~Ønskebarn2017 Forumet er livet Desemberlykke2017

ENIG

3. Juliii Flørter med forumet

syns selv at forumansvarlige og moderatorene gjør en super duper jobb. men å si at folk ikke takker for det man får/ kan vinne syns jeg kan være to sider av en sak. For det kan jo være att dem takk direkte til forumsansvarlig og moderatorene via meldinger :):)

Det hender jo seg at når folk har vunnet gave eller noe og legger det ut at det er enkelte som kommer med trakkaserende kommentarer eller stygge kommentarer at dem som vant ikke fortjente det osv. Sier ikke dette som at det skjer hver gang, men at det kan være tilfeller att sånne ting skjer. og det er det ingen som syns er noe koselig :):):)

Det at hvem som helst inne her på forumsiden kan vinne gaver og diverse er jo ingen som takker nei til :hilarious::hilarious: men vi har jo forskjellige meninger om det meste. Er noen som ikke liker premiene, så får dem synes det og andre får synes det er helt supert.

4. BabyandI Flørter med forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Er det random hvem som blir plukket ut til å være på topp 100 listen? For det må jo være flere som har så mange innlegg.

5. Eskimonika Forumet er livet Himmelbarn Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene

Topp 100 lista er rett og slett de 100 med flest innlegg når lista oppdateres

6. Juliii Flørter med forumet

Dem som vinner. Er det tilfeldig hva dem vinner eller ut ifra hva dem har kommentert? :shy::shy:

7. Eskimonika Forumet er livet Himmelbarn Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene

Tilfeldig.
    Gjetter det bestemmes hvilken premie det trekkes om og så trekkes et vilkårlig nummer på lista som vinner den premien

• Liker Liker x 1
  8. Juliii Flørter med forumet

Da vet jeg det :)
    Bare jeg som sikler for mye på den Babynest :hilarious::hilarious: Fikk vist skjørt hjerte av den :p He he

9. Eskimonika Forumet er livet Himmelbarn Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene

Haha, har sikla på det i månedsvis jeg, men får vel innfinne meg med at jeg ikke kommer til å vinne

10. Juliii Flørter med forumet

De babynestn skulle ha vært laget i voksen versjon :hilarious::hilarious: for dem ser så veldig gode ut å ligge i og sove i :p

11. ~Ønskebarn2017 Forumet er livet Desemberlykke2017

Enig!:hilarious:

• Vinner Vinner x 1
  12. Juliii Flørter med forumet

Så på siden for de forskjellige og dem alle er jo så og si like fine uansett farge :rolleyes::p Men likte best den som er på bilde med hvit og grå aktige eller den som var hvit med sånn grå aktige mønster :Heartred

13. ~Ønskebarn2017 Forumet er livet Desemberlykke2017

Hvitt og grått er jo ganske greit! Kjønnsnøytralt og :happy:

• Enig Enig x 1
  14. Juliii Flørter med forumet

Det er det jo :) plutselig har man rosa også blir det gutt :hilarious: eller motsatt

15. ~Ønskebarn2017 Forumet er livet Desemberlykke2017

Stemmer det! Jeg skulle kjøpe mye i grått. Har allikevel et knall lilla babynest.... hehe

16. Juliii Flørter med forumet

blir noen ganger sånn att man har kjøpt og passer det ikke til videre :hilarious::hilarious:

17. ~Ønskebarn2017 Forumet er livet Desemberlykke2017

Ja.. eller at man vil ha nytt/annerledes da uansett

18. Juliii Flørter med forumet

Er noe med det meste som det hetes :hilarious:

19. ~Ønskebarn2017 Forumet er livet Desemberlykke2017

Stemmer det :happy:

• Liker Liker x 1
  20. Eskimonika Forumet er livet Himmelbarn Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene

Absolutt

• Liker Liker x 1

Del denne siden