Topp 100 februar er her! Hva ønsker du å vinne??

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hva er Topp 100?
Topp 100 er en oversikt over de mest aktive brukerne her på forumet. For å finne ut om du skravler nok til å ha fått en plassering på Topp 100 - KLIKK HER.
Skravle, start nye tråder og ha det gøy. Kanskje du vinner??


Alle som er mellom plass 70 og 100, og som har startet minst 8 tråder i februar, er med i trekning av følgene premier:
FUELBOX - Den gode samtalen på boks

fuelbox-jpg.242253

Det viktigste vi kan gjøre for å ta vare på menneskene rundt oss, er å dyrke den gjensidige nysgjerrigheten. Se hverandre, engasjere oss i hverandre, stille spørsmål.
Men det er ikke alltid så enkelt er det? Hverken med partneren vår, familien, barna våre eller med nære venner?
Da gründeren Berta Lende Røed savnet de gode samtalene hun pleide ha med sin mann, utviklet hun FUELBOX - Den gode samtalen på boks for PAR.
Nå finnes det flere FUELBOX´er, som inneholder rundt 180 åpne spørsmål hver, som skal kickstarte disse meningsfulle, morsomme og viktige samtalene, som utvikler og styrker våre relasjoner!
Premien har en verdi på 599,- og er levert av FUELBOX



Kidsme pakke
nss-jpg.242254

Kidsme leverer en rekke praktiske produkter for barn. Deres mål er å utvikle produkter som er sikre og innovative, og som bidrar til barnets utvikling gjennom smak, farger og koordinasjon samtidig som de kan være trøstende og lindrende.
I denne premiepakken kan man vinne 6 flotte produkter fra Kidsme
Premien har en verdi på 650 kr og er levert av Norske servicesystemer. Du kan se produktene i sin helhet hosKomplett Apotek


Alle som er mellom plass 35 og 69, og som har startet minst 15 tråder i februar, er med i trekning av følgene premier:


Fødselsplakat
f%C3%B8dselsplakat-jpg.242255

Fødselsplakat.no tilbyr en serie unike og personlige bilder hvor vi skalerer illustrasjonene til barnets faktiske fødselslengde i skala 1:1. Illustrasjonene er altså i eksakt samme størrelse som barnet da det ble født, og er et hyggelig minne for fremtiden. Vi legger også inn informasjon om barnets navn, fødselsvekt og -lengde, samt sted, dato og klokkeslett da det ble født. Bildenes kvalitet og stilrene design gjør at de passer like godt i stuen som på barnerommet.
Premiene er levert av Fødselsplakat.no og har en verdi på 700 kr


Fire bokpakker i Disneyklubben!
disney-konkurranse-topp-100-jpg.242256

Husker du ditt første møte med Løvenes konge eller Skjønnheten og udyret? At du satt dønn stille og bare forsvant inn i historien? Vi elsker Disney-fortellingene, og nå kan barnet ditt vinne medlemskap i Disneyklubben og få fire bokpakker tilsendt, helt gratis.
Premien har en verdi på ca 1000 kroner, og er levert av Disneyklubben



Valgfritt babynest fra Babynest.no
babynest2-jpg.242257

DEN FINESTE GAVEN TIL EN NYBAKT FORELDER — Som nybakt forelder trenger du luksusen av å legge babyen i et trygt og lunt babynest. Babyen din får enklere sove og du kan være sikker på at babyen din ikke ruller ut og skader seg.
Alle babynestene våre er øko-tex sertifiserte, har allergivennlige tekstiler i 100% bomull og fyll av allergivennlig Meida. Alle babynest er utført med en luksuriøs satengsløyfe for knyting.
Vintagefleurs babynest passer fra 0-12 mnd.
Premien har en verdi på 1199 kr og er levert av Babynest


Alle som er mellom plass 1 og 34, og som har startet minst 25 tråder i februar, er med i trekning av følgene premier:


Babypakke fra Mynte - håndlagte gaver
mynte-jpg.242258

Nydelig babypakke fra Myntesmekke, bukse, lue, koseklut, toalettmappe , pute, biteleke og vimpelrekke.
Se vår facebookside og instagram konto
Premien er levert av Mynte og har en verdi på 1500 kr


2XU Post-Natal Sport Compression Tights
2xupost-jpg.242260

2XU sin Post-Natal Sport Compression Tights kombinerer alle fordelene du finner i vår velkjente Compression teknologi med ekstra paneler som støtter og beskytter de deler av kroppen, korsrygg og bekkenbunn som har fått størst belastning under svangerskapet. Tightsen er like godt egnet for de som har gjennomgått en naturlig fødsel og de som har gjennomført et keisersnitt.

Premien er levert av 2XU og har en verdi på 1799 kr
 
Fine premier! Jeg ønsker å vinne fødselsplakat eller babypakke[emoji41][emoji173]️
 
Alt er jo så fint [emoji7]
 
Jeg synes det å skulle starte mange tråder for å være med på trekningen er et veldig dumt kriterie. Jeg opplever stadig at folk starter nye tråder på temaer det allerede er tråder på, og det gjør det veldig uryddig. Her trekkes det å starte en ny tråd fram som noe positivt. Jeg tenker det er positivt om det er et nytt tema. Ikke om samme tema finnes lenger ned på siden eller på side 2.
 
Jeg synes det å skulle starte mange tråder for å være med på trekningen er et veldig dumt kriterie. Jeg opplever stadig at folk starter nye tråder på temaer det allerede er tråder på, og det gjør det veldig uryddig. Her trekkes det å starte en ny tråd fram som noe positivt. Jeg tenker det er positivt om det er et nytt tema. Ikke om samme tema finnes lenger ned på siden eller på side 2.

Det er jeg faktisk enig i! Så bare på premiene jeg, ikke kriteriene [emoji28]
 
Fødselsplakat eller babynest hadde vært tingen å vinne [emoji4] men tviler på at jeg vinner [emoji12]
 
Fødselsplakat eller babynest hadde vært tingen å vinne [emoji4] men tviler på at jeg vinner [emoji12]
Jeg vil tro at om du starter så mange tråder som er i kriteriene, så har du gode sjanser til å vinne. Jeg kommer garantert ikke til å gjøre det, og regner med at de fleste på topp 100, ikke kommer til å starte så mange tråder som de ulike premiene krever. Jeg irriterer meg allerede over en overivrig trådstarter.
 
Jeg vil tro at om du starter så mange tråder som er i kriteriene, så har du gode sjanser til å vinne. Jeg kommer garantert ikke til å gjøre det, og regner med at de fleste på topp 100, ikke kommer til å starte så mange tråder som de ulike premiene krever. Jeg irriterer meg allerede over en overivrig trådstarter.

Meg? [emoji23]
 
Har starta to eller 3 allerede [emoji23]
 
Ble litt oppgitt da du tok av her om dagen, ja;) Godt bilturen ikke var lenger:hilarious:

Må da være lov å lage litt liv? [emoji28][emoji85]

Er heldigvis ikke like ivrig hver dag si ;)
 
Får håpe du vinner:)

Målet var ikke å lage 25 tråder liksom... (noe jeg tviler på at jeg gjorde BTW?)

Hadde laget tråder uansett. Er derfor jeg er medlem og aktiv i forumet, for å skape litt liv :)
 
Last edited:
Får håpe du vinner:)

Du vant jo nå sist, så skjønner at du boikotter litt nå som det er disse kravene.

Synes selv at det å være aktiv burde vært nok i seg selv, og jeg hadde virkelig Ingen agenda om å poste bare for å poste, men er man stuck i bilen med en sovende unge og ikke får til å sove selv så tenkte jeg det var kjekt å lage litt liv i gruppa.

Beklager hvis det gjorde deg irritert på meg.
 
Du vant jo nå sist, så skjønner at du boikotter litt nå som det er disse kravene.

Synes selv at det å være aktiv burde vært nok i seg selv, og jeg hadde virkelig Ingen agenda om å poste bare for å poste, men er man stuck i bilen med en sovende unge og ikke får til å sove selv så tenkte jeg det var kjekt å lage litt liv i gruppa.

Beklager hvis det gjorde deg irritert på meg.

Helt fint å lage liv, og også helt fint med nye tråder på nye tema. De fleste trådene var fine, men noen hadde overskrifter som ikke røpet tema, og noen hørte til på tråder som allerede eksisterte. Du trenger uansett ikke unnskylde deg til meg. Min feil om jeg lar meg irritere. Og for ordens skyld så irriterer jeg meg litt hver gang noen har vært på TUL og lager ny tråd på det også (med unntak av de som har hatt MA eller oppdaget tvillinger). Den tråden finnes allerede, og å ha en hver lager bare rot. Boikotten har ikke noe med at jeg har vunnet å gjøre. Når jeg kommer på noe jeg vil snakke om, husker jeg ofte at det fantes en tråd på tema for en tid tilbake, og da må jeg gjerne leite lenge før jeg finner den på grunn av at det startes nye tråder på samme tema hele tiden. Kunne vært behov for en skikkelig opprydding med å slå sammen tråder. Før jeg ble gravid var det en del ting jeg lurte på som ofte ga treff på at noen på babyverden hadde lurt på det samme. I mange av tilfellene var det snakk om at vedkommende skulle til legen eller ta en test en uke senere, men det resultatet fantes ikke i tråden. Der var bare synsingen og lykkeønskinger. Resultatet kom sikkert i egen tråd, og dermed ikke mulig å finne for en som var på jakt etter svar på samme problemstilling. Man får jo opp når det kommer nye innlegg på gamle tråder, så jeg har helt siden jeg ble medlem forsøkt å finne eksisterende tråder på samme tema, før jeg lager egen. Jeg fortsetter med det. Men det er mitt valg, og jeg skal selvfølgelig ikke diktere hva andre gjør. Jeg får vel unnskylde for at jeg var kritisk. Jeg mener egentlig at det viktigste er at folk ikke føler de trenger å sensurere seg
 
Hvordan er det trekningene foregår egentlig? :)
 
Helt fint å lage liv, og også helt fint med nye tråder på nye tema. De fleste trådene var fine, men noen hadde overskrifter som ikke røpet tema, og noen hørte til på tråder som allerede eksisterte. Du trenger uansett ikke unnskylde deg til meg. Min feil om jeg lar meg irritere. Og for ordens skyld så irriterer jeg meg litt hver gang noen har vært på TUL og lager ny tråd på det også (med unntak av de som har hatt MA eller oppdaget tvillinger). Den tråden finnes allerede, og å ha en hver lager bare rot. Boikotten har ikke noe med at jeg har vunnet å gjøre. Når jeg kommer på noe jeg vil snakke om, husker jeg ofte at det fantes en tråd på tema for en tid tilbake, og da må jeg gjerne leite lenge før jeg finner den på grunn av at det startes nye tråder på samme tema hele tiden. Kunne vært behov for en skikkelig opprydding med å slå sammen tråder. Før jeg ble gravid var det en del ting jeg lurte på som ofte ga treff på at noen på babyverden hadde lurt på det samme. I mange av tilfellene var det snakk om at vedkommende skulle til legen eller ta en test en uke senere, men det resultatet fantes ikke i tråden. Der var bare synsingen og lykkeønskinger. Resultatet kom sikkert i egen tråd, og dermed ikke mulig å finne for en som var på jakt etter svar på samme problemstilling. Man får jo opp når det kommer nye innlegg på gamle tråder, så jeg har helt siden jeg ble medlem forsøkt å finne eksisterende tråder på samme tema, før jeg lager egen. Jeg fortsetter med det. Men det er mitt valg, og jeg skal selvfølgelig ikke diktere hva andre gjør. Jeg får vel unnskylde for at jeg var kritisk. Jeg mener egentlig at det viktigste er at folk ikke føler de trenger å sensurere seg

Jeg ser godt poengene dine og er enig med deg - forøvrig håper jeg at innlegget med alle viktige tråder samlet kan hjelpe på dette, at det blir lettere å finne slike tråder.
 
Jeg ser godt poengene dine og er enig med deg - forøvrig håper jeg at innlegget med alle viktige tråder samlet kan hjelpe på dette, at det blir lettere å finne slike tråder.

Kjempeflott at du laget en sånn tråd, tenkt på det selv, men så har ikke overskuddet helt vært på plass denne uken [emoji28]
 
Mye fint, men litt synd når jeg føler jeg egentlig burde ha skravlet mindre for å havne lenger ned på listen :p Heller ikke fan av å lage tråd for å lage tråd, dog syns jeg personlige tråder om TUL, OUL og lignende er koselig jeg :) Man trenger jo ikke lese alt mulig.
 
Jeg tror jeg har startet 8 tråder, men er ikke på plass 70-100, men 57, og da kan jeg ikke vinne noe. Synes det er litt dumt at det er slik. Jeg nekter å lage 15 eller 25 tråder bare for å vinne. Alternativet om jeg skulle prøve å vinne noe hadde vært å la være å skravle mer for å havne lenger ned på lista :p
Kan visst bare glemme disse konkurransene framover.
 
Back
Topp