Topp 100 August! Hva ønsker du å vinne? ❤️

Ganske sannsynlig at augustgruppa får babynest i alle fall. Vi har over en tredjedel av folka i 1-20. Jeg har ikke skaffe meg babynest selv, så passer meg fint å ligge der:)

Babynest har virkelig levert hos oss. Hadde jo ikke det med de andre to, fantes vel knapt :hilarious:, men nå - E L S K E R det!

Hvis du ikke vinner, anbefales nestet til Voksi på det varmeste.
 
Babynest har virkelig levert hos oss. Hadde jo ikke det med de andre to, fantes vel knapt :hilarious:, men nå - E L S K E R det!

Hvis du ikke vinner, anbefales nestet til Voksi på det varmeste.

Jeg er så glad for at jeg har babynest, det har vert helt uvurderlig for oss :)
Jeg gleder meg til å prøve. Det fantes jo nesten ikke med førstemann så aldri brukt selv. Har sydd til to ulike familiemedlemmer som har fått barn og har nå sydd to til meg selv. Gleder meg til å ta i bruk.
 
Jeg gleder meg til å prøve. Det fantes jo nesten ikke med førstemann så aldri brukt selv. Har sydd til to ulike familiemedlemmer som har fått barn og har nå sydd to til meg selv. Gleder meg til å ta i bruk.

Her er nestet blitt soveplass nattestid foreløpig. Har ikke plass til seng på rommet per nå, så nestet ligger midt i sengen, eller på sofaen der jeg har sovet de siste nettene, rett og slett fordi det er bedre å amme her også - og sofaen er kriminelt god å sove på også. Hun sover i det på dagtid også, hvis ikke ute i vognen. Nei, det er bare diggbart det nestet altså!
 
Vi har en i vugga akkurat nå.og en i vogna men det er bare fordi vi ikke vet hvor vi skal ha dem. Mangler bare en baby å putte oppi den nå.
 
Prøver å skravle sånn akkurat passe til å være med i trekningen om ammeputen. Det er jammen vanskelig å holde seg. Har klart det lenge, men nå spratt jeg plutselig over plass 20. Må begrense meg litt de siste augustdagene [emoji85].
 
Prøver å skravle sånn akkurat passe til å være med i trekningen om ammeputen. Det er jammen vanskelig å holde seg. Har klart det lenge, men nå spratt jeg plutselig over plass 20. Må begrense meg litt de siste augustdagene [emoji85].
Vi får Prinsesse Leia og Eskimonika til å redde deg, og så må du la være å poste slikt både her og i klagetråden :D
 
Hadde egentlig lyst på pysj eller ammepute, men har ikke innsett at jeg skravler såååå vanvittig mye som jeg gjør. Såeh.. Satser på at jeg vinner babynestet da. [emoji23]
 
Nå som jeg har holdt meg i selen så pass at jeg har falt ut av listen, spørs det om jeg klarer å komme meg inn igjen på listen til å konkurere om pysj :) må vell skrive så blekket spruter da... Om jeg skal være blant 80-100
 
Nå som jeg har holdt meg i selen så pass at jeg har falt ut av listen, spørs det om jeg klarer å komme meg inn igjen på listen til å konkurere om pysj :) må vell skrive så blekket spruter da... Om jeg skal være blant 80-100

Skulle gjerne gitt deg noen av mine. Jeg vil være 21-30ish for å være med i trekningen om ammeputen. Men sist jeg sjekket hadde jeg skravlet nesten 70 innlegg for mye til det. Og jeg klarer jo ikke stoppe heller [emoji85].
 
Jeg skulle vel vært lengre oppe. Men glemmer å skravle
 
Skulle gjerne gitt deg noen av mine. Jeg vil være 21-30ish for å være med i trekningen om ammeputen. Men sist jeg sjekket hadde jeg skravlet nesten 70 innlegg for mye til det. Og jeg klarer jo ikke stoppe heller [emoji85].
Du får gi deg selv forumforbud hehe. Problemet er jo at man i tillegg må sjekke hvordan man ligger Ann hehehe
 
Grattis slumre [emoji322][emoji324][emoji1319][emoji16]
 
Hurra slumre’
 
Back
Topp