tok test to dager før ventet mens, og den var positiv - MEN...

hønsemor

Andre møte med forumet
skal jeg tro på resultatet???
tok testen idag (klarte ikke vente [;)]), men får vel vente i spenning til søndag (forventet mens. dag) for å få det endelige svaret, men dette lover vel bra.........?[:)]

hadde en spontanabort i slutten av april, en forferdelig opplevelse. var nesten 8 uker på vei. har hatt en menstruasjon siden, og nå kan det være at jeg er så heldig å være gravid igjen..håper virkelig at jeg er det, har så indelig lyst til å bli mor. må allikevel innrømme at jeg kommer til å prøve å holde gleden tilbake så lenge som mulig, er så redd for en ny sa...

hilsen fra meg som venter i spenning..GOD HELG til dere ALLE![:D]
 
Legen min trodde på EN positiv hjemmetest..
og, nå tror jeg henne også..

Lykke til![:D]
Gøy å høre at testen var positiv i alle fall [:D]
 
takk for oppmuntrende svar, føler meg mer optimistisk nå[:)] blir spennende å se i morgen! er det forresten noen som vet når på døgnet en bør teste seg? synes å ha forstått at det beste er om morningen, stemmer det?
 
Gratulerer så mye med positiv test da![;)]
Det har blitt sagt det er best å teste på morgenen,for da er det "mest" Hcg i urinen.
Dette fordi du da ikke nylig har drikket masse,men kroppen har slappet av...
He,he håper det ble forstålig nok.
Men de sier nå også nå at det ikke har så mye å si lenger,bare ikke drikk no særlig først-for da "vanner" du ut Hcg'en som er det testen tar opp!
 
har bestemt meg for å ta testen så fort jeg våkner i morgen, og jeg tipper det blir tidlig...hehe..takk for rådet forresten [;)]

skal skrive inn i morgen når jeg vet mer[:)]

ha en fortsatt kos lørdagskveld!
 
Gjør det du....Håpe den er skikkelig positiv da!!![;)]
Og prøv å sov litt i natt...he,he.
Forsatt god kveld til deg og![:)]
 
Hei Nadia [:)]

Gratulerer[:)]

Jeg hadde også en SA i april da jeg var 8+5 uker på vei.
Har ikke hatt mens, men har tatt 2 tester som begge har vist svakt positivt, den siste litt tydligere enn den forrige, så da er jeg nok gravid igjen jeg også.

Føler akkurat som deg. Vanskelig å være helt glad liksom i redsel for å miste denne gangen og.[&o]

Ønsker deg i hver fall lykke til, og krysser fingrene for at det går bra denn gangen...for oss begge[:)]
 
god morgen...idag er jeg tidlig oppe ja..hehe..[;)] tok nettopp en ny test (cb), og den var fremdeles positiv, faktisk et mye tydeligere + [:)][:)]

er ganske så fornøyd og glad akuratt nå, men som du Medea påpekte - det er vanskelig å ta gleden helt til seg på et så tidlig tidspunkt i svangerskapet når en har hatt en sa. det jeg lærte av sa, var at jeg ved neste svangerskap ville betrakte perioden frem til uke 12 som en prøveperiode på samme måte som når en prøver å bli gravide. en periode hvor en håper på positivt utfall, men hvor en ikke tar for gitt at det skal gå bra. det er såpass mye som skal klaffe for at en skal tilslutt føde et velskapt barn, jeg synes dere som har klart det er utrolig heldige!!!![:)] poenget er vel at jeg føler meg veldig glad og heldig som er blitt gravid igjen, men at jeg skal unngå å tenke for mye på alt som skal skje i tiden fremover - heller ta dag for dag og glede meg over de små tingene i hverdagen...hehe..litt klisjeer her, men dere forstår sikkert hva jeg mener?![;)]


uansett, takk for positive tilbakemeldinger, og ha en fortsatt god morning[:)]
 
Hei igjen...Og gratulerer så mye!!![;)][:)]
Skjønner tankene dine,er nok litt skummelt.
Vil anbefale deg å komme til lege tidligst mulig nå,og få svangerskapet bekrefta...
Eventuelt ha kontroll også,hver mnd fra nå!
Skal jo også være sånn at du føler deg trygg under svangerskapet,er ikke bra å være bare bekymra.
Skal krysse fingre med deg,og håpe og håpe det går bra denne gangen!!![:)][:D]
Mener jeg fikk med meg at du hadde sa rett før 8 uker!?Om det var slik kan du jo kanskje føle deg tryggere når 8 uker er gått![;)]
Uansett,masse lykke til....
 
Er helt enig i det dere sier. min "teknikk" er foreløpig og ikke tenke for mye på at jeg er gravid. dette gjør også at jeg ikke bekymrer meg så mye. tar som sagt dag for dag, og håper at det blir mange av dem som gravid!![:)] tenkte å bestille time hos legen til neste uke for å få bekrefta graviditeten samt å få rekvisisjon til en gynekolog som kan følge meg opp - synes det virker veldig betryggende. jeg føler det nok som du tenker, star83, nemlig at det skal bli godt å passere den 8. uken denne gangen, men allermest gleder jeg meg til uke 12 selvfølgelig[;)]

i og med at jeg har hatt en mestruasjon etter sa betyr vel det at kroppen var i syklus i gjen. det betyr vel også at graviditetshormonene var ute av kroppen, hvis ikke hadde jeg vel ikke hatt tante rød på besøk? isåfall går jeg ut i fra at graviditetsres stemmer, men det er selvfølgelig alltid godt å få ens lege til å bekrefte det!![:)]ble bare litt redd for at det plutselig var rester av hcg fra forrige graviditet som slo ut på de graviditetstestene jeg tok i helgen...vet dere?


da var det en ny uke, en ny start med blanke ark....en GOD uke til dere allesammen!!![:D]
 
Back
Topp