Tok du vare på navlestrengen og morkaken?

Nei, jeg ville ikke se på den engang [emoji14] Trodde jeg ville se den, men ombestemte meg [emoji14] Ta den med hjem hadde vært helt uaktuelt [emoji14]
 
Tanken har aldri slått meg, og det kunne aldri falt meg inn å gjøre det heller.
 
What? Går det an?! Kunne aldri falt meg inn!
 
Mye æsj og fy her ser jeg. Så jeg snur spørsmålet litt jeg da
Klarer du å respektere de som tar vare på disse tingene?

Tror ingen her mister respekten for noen dersom de ønsker å spare på morkaken [emoji5]
 
Nei, gjorde ikke det. Fikk se morkaka med andremann, da. Det var litt kult å få sett den. Livets tre, kalte jordmor det og viste meg mønsteret som faktisk så ut som et tre.
 
Nei, æsj [emoji14]
 
Mye æsj og fy her ser jeg. Så jeg snur spørsmålet litt jeg da
Klarer du å respektere de som tar vare på disse tingene?

Morkake skal jo bære så næringsrik. Og man spiser vel morkaken i pilleform, så det har jeg null problemer med at folk gjør.
 
Morkaken tok vi med hjem og lagde gryterett av den. Feiret med hele familien :puke
 
Nei, gjorde ikke det. Fikk se morkaka med andremann, da. Det var litt kult å få sett den. Livets tre, kalte jordmor det og viste meg mønsteret som faktisk så ut som et tre.
Da morkaka sist ikke kom ut hel og jeg måtte operere like etter fødselen var det litt kult å få se den denne gangen! Jordmora vi hadde kalte den også for livets tre. Hun holdt den opp og det ligna veldig på et tre ja! Ganske stilig å se, men trenger den ikke med hjem...tok ikke bilde heller, er jo noen som gjør det.
 
Nei, ingen behov for å ta vare på det. Hadde lyst til å se den sist, men ble ikke mulighet da fokuset ble på blødning og å få lappet meg sammen igjen..
 
Da morkaka sist ikke kom ut hel og jeg måtte operere like etter fødselen var det litt kult å få se den denne gangen! Jordmora vi hadde kalte den også for livets tre. Hun holdt den opp og det ligna veldig på et tre ja! Ganske stilig å se, men trenger den ikke med hjem...tok ikke bilde heller, er jo noen som gjør det.

Veldig stilig, ja. :) Men nei, trenger ikke ta den med hjem eller bilde. :p Husker pappa tok bilde av morkaka da en av oss ungene ble født og hadde det i album. Da var det jo veldig æsj når vi ni år gamle skulle liksom bla i familiealbum. :p
 
Nei

Jeg tror jeg har sett minst en av dem. Jm ved hjemmefødsel har spurt om jeg ville ha den, men det har jeg takket nei til.
 
Morkake skal jo bære så næringsrik. Og man spiser vel morkaken i pilleform, så det har jeg null problemer med at folk gjør.
Vel. Jeg har lest om et par babyer som ble svært syke av at mora spiste morkaka i pilleform og legen frarådet det på det sterkeste.

Så jeg har egentlig litt problemer med å annse det som greit
 
Mye æsj og fy her ser jeg. Så jeg snur spørsmålet litt jeg da
Klarer du å respektere de som tar vare på disse tingene?

Ville aldri gjort det. Og jeg tror faktisk jeg må være så ærlig å si at det ville jeg sett på som en veldig, veldig merkelig ting å gjøre :/

Hadde nok respektert det, men hadde ikke kunnet snakke med vedkommende om det uten å mer eller mindre bli nødt til å få frem synspunktet mitt.. :p
 
Mye æsj og fy her ser jeg. Så jeg snur spørsmålet litt jeg da
Klarer du å respektere de som tar vare på disse tingene?
Det skader ikke meg eller noen andre om de velger å ta vare på den, så jeg ser ikke helt problemet. Det blir litt som at jeg forsøker å respektere folk med annet religiøst ståsted, selv om jeg ikke er enig med de. Og så lenge deres adferd ikke er til skade skal de få gjøre som de vil.
 
Mye æsj og fy her ser jeg. Så jeg snur spørsmålet litt jeg da
Klarer du å respektere de som tar vare på disse tingene?
Ja klart jeg gjør. Hvorfor skal det ha noe å si for meg hva andre ønsker. Synd det er bra vi alle er forskjellige:)
 
Back
Topp