Tok du bilder av magen da du var gravid?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Gjorde du det selv hjemme, eller gikk du til fotograf? :)
 
Tok bilder selv, men mest i speilet. Ingen oppstilte liksom. Vi vurderer fotograf på en eventuell neste.
 
Gjorde ikke sist... Merkelig for da følte jeg meg ganske så lekker :p

Denne gangen har jeg følt meg helt jævlig men tatt noen bilder selv...
 
Jeg tok veldig få bilder. Følte meg ikke bra under svangerskapet i det hele tatt! Håper jeg får tatt noen fine bilder neste gang jeg blir gravid! ❤️
 
Tok hver uke med mobilen. :)
 
Tok bare et par sist, og nå som vi venter en til syns storesøster det er gøy å se hvordan jeg så ut når hun var i magen. Så det var litt synd at det bare ble et par på slutten. Tar litt innimellom selv denne gangen.
 
Ja det gjorde jeg.
Men de ligger på en gammel mobil. Skulle vært flinkere til å legge dem inn på dataen.
 
Tok bilder hos fotograf 3. gang, kunne ønske jeg hadde gjort det alle 3 gangene. Men det var ikke så vanlig for 10 år siden :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tok noen selv :) men ønsker jeg hadde tatt merenjevnøig for å kunne se magen voksenlitt etter litt:)
 
Har veldig få fra sist gang og angrer på det.
Tar nå uke bilder i speil.. Hadde vært morsomt å hatt noen få skikkelig når jeg blir enda større, selv om jeg føler meg som et takras gravid :p
 
Tok en god del bilder sist, både selv og babyverdenbarselgruppen kjørte fotoshoot, først av mager og så av babyer.
Må komme igang og få tatt bilder nå også, er kjekt å ha.
 
Var ikke noe flink til det! Vi tenkte på å ta noen fine bilder, men det blei liksom aldri noe av. Plutselig hadde vi baby og ikke noe særlig fotogen mage :D fikk tatt noen da. Blandt annet et av meg mens jeg ligger i fødesenga, fullstendig stein på lystgass. Ser ut som en stranda hval! Det er kjempemorsomt og jeg har limt det inn i babyboka til vesla :D
 
Back
Topp